- Meddelanden
- 152
- Mottagna reaktioner
- 50
- Poäng
- 177
Jo jag läste det. Tycker det är konstigt..Dina föräldrars bil kan utmätas om du lånat bilen och blir stoppad av polis. Det är det den andra tråden handlar om.
Jo jag läste det. Tycker det är konstigt..Dina föräldrars bil kan utmätas om du lånat bilen och blir stoppad av polis. Det är det den andra tråden handlar om.
Inte PÅ bilen. Men det finns ett lån för att kunna köpa bilen. Så nu står min sambo med ett lån men ingen bil.. Men det är ju helt sjukt hur dom kan ta den när hon kan visa upp vartenda tankkvitto, försäkring, banköverföringen när hon köpte den, kvitto från när hon köpte den osv. jag har liksom ingenting med bilen att göra…Ok, då finns alltså inget lån på bilen
Om sambo bevisar att hon har tagit lån för att köpa bilen. Alltså visar banktransaktioner när hon har tagit lån och köpt bilen. Hjälper det inte?Ok, då finns alltså inget lån på bilen
Hur visste de det? Kollar de efter folk som har skulder? Då kan de lika gärna gå till de stora hajar som lurat staten och skatter med många miljoner!!Ganska högt värde på bilen gissar jag? Därav blir den ju extra intressant för kronofogden
Spelar ingen roll, bilen är inte hans.Ganska högt värde på bilen gissar jag? Därav blir den ju extra intressant för kronofogden
Bilens värde är väl typ 90.000 om man kollar blocket.Ganska högt värde på bilen gissar jag? Därav blir den ju extra intressant för kronofogden