Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Trött, men får inte tappa sugen.

Om det bara vore stolthet så vore det en sak. Mitt grundläggande problem nu är att jag klarar mig med fix och trix så länge inga oväntade utgifter uppstår som nu tvättmaskinen eller att något lån hamnar hos kfm. Låter jag allt gå till kfm riskerar jag även skilsmässa och äventyrar mitt jobb. Det klarar jag inte av.

Det är ett jävla dilemma du sitter i och jag förstår om du väljer att gneta på.
Jag hoppas iaf att mycket av de 25000/månad går till amotering så att det betas av lite iallafall.
Har du möjlighet att jobba övertid/söka extrajobb? Det finns en uppsjö med möjliga brancher (om man bor geografiskt "riktigt") som söker extra/deltid.
Restauranger(disk, servis) Hotell(Servis, städ) räddningstjänsten om man känner att man är kapabel till det och bor inom utryckningstiden, helgtågkonduktör, matbutik, bemanningstjänster etc.(bara exempel men jag tror du förstår principen)

Jag förstår om du mår dåligt men kan du kanske hitta något extra så KANSKE det ger dig åtminstonde lite hopp om framtiden.

Några jobbiga fysiska år är ingenting mot en livstid med psykisk påfrestning.

Lycka till

En del går till amortering. Jag är redan utsliten med mitt ordinarie jobb och måste dessutom deras tillåtelse att få ha extrajobb. Men ska försöka fundera vidare. Tack för omtanken.

Jag måste också ha tillåtelse för att jobba extra säjer de men se det skiter jag i vad jag gör utanför min arbetstid ska de skita i är på extrajobb just nu

Jag måste också ha tillåtelse för att jobba extra säjer de men se det skiter jag i vad jag gör utanför min arbetstid ska de skita i är på extrajobb just nu

Helt rätt! Så länge du inte jobbar på en konkurerande firma eller att det går ut över din ordinarie tjänst (vilket förmodligen påverkas rätt rejält iom din nuvarande situation.
Skit i vad de säger och kör på bara.
Du säger att du redan är slutkörd men det finns inget som driver människan hårdare än framtidshopp...lycka till

Har vilja. Men bara slut på idéer och ork. Jag kommer igen hoppas jag. Jag har en skyldighet att rapportera om extra arbete och måste få det godkänt.

Jag har börjat kolla runt med jobb men det löser inte min akuta situation.

lite svårt att förstå att du har skyldighet att tala om vad du gör när du inte är på ditt ordinarie jobb, men är säkert olika inom olika branscher.
Så länge det inte påverkar mitt ordinarie jobb så kör jag

tröttmössa hur går det för dig nu för tiden du startade ju den här tråden den 12/7 så jag bara undrar om läget är likadant eller om det har ljusnat lite för dig? Hoppas allt är bättre för dig.

Tyvärr är reglerna så på mitt jobb. Men ska försöka. Det som irriterar mig mest är att jag sett till hösten/vintern kan klara mig ur detta utan att ta nya lån. Men just nu är situationen kritisk.

Tyvärr är reglerna så på mitt jobb. Men ska försöka. Det som irriterar mig mest är att jag sett till hösten/vintern kan klara mig ur detta utan att ta nya lån. Men just nu är situationen kritisk.
Har du ingen sparad semester eller övertid du kan ta ut i pengar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp