Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Trött, men får inte tappa sugen.

Jag vet usel människa usel mamma usel vän därför isolerar man sig och mår dåligt. Jag vet också att det är så jag känner men inte någon annan tycker men man orkar inte ta på sig masken hela tiden utan det är lättare att dra sig undan från allt och alla.

Jag vet usel människa usel mamma usel vän därför isolerar man sig och mår dåligt. Jag vet också att det är så jag känner men inte någon annan tycker men man orkar inte ta på sig masken hela tiden utan det är lättare att dra sig undan från allt och alla.
Vill bara tillägga att jag mår inte fullt så dåligt nu då min ekonomi är bättre så jag behöver inte fasa för att gå till brevlådan måndag-fredag men en viss oroskänsla finns kvar då man levt med detta beteende i så många år. Men det finns trots allt ljus i tunneln även om man tror att det inte kommer att hända mig.:)

Hej
Känner precis likadant. Känner så väl igen de ni skriver om försökte ta ett lån idag för att lösa in dom där små lånen man har. Blev nobben.

Jag känner mig som en människa av lägre rang. Nästan värre än fångar i fängelse.

Många gånger har jag funderat på att ta livet av mig. Typ fortfarande varannan dag :|

Det är bara att kämpa vidare.

Jag tror på karma. Vi befinner oss i den här situationen pga vår egen dumhet. Då finns det bara en sak att få ut av den här perioden: att lära sig av sina misstag.

Sedan tror jag otroligt hårt på att alla som utnyttjar människor på det här sättet sättet, som fullständigt skiter i hur folk drabbas, att även dom får ta del i vårt lidande. Kanske inte nu, men definitivt senare.

Håller med. Det är bara att kämpa på. Det är bara svårt att hitta kraft till det ibland. Den här situationen dränerar en på all kraft man har.

Idag pajade tvättmaskinen. Urk. Var ska man hitta pengarna till en ny :|

Men va jobbigt....det är sånt där som ständigt och jämt händer då man tycker att man börjar få balans, själv backa jag på en stolpe med bilen häromdagen.
Stressad och ja får ju skylla mig jälv men surt är det!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp