Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Trött, men får inte tappa sugen.

Läste nu på forumet att qliro tar UC för alla fakturaköp och är en ny kredit det bästa i nuläget. Det kanske blir fler skulder som inte kan betalas tillbaka.

Därav inledningen "dålig ide så klart"
Dom tar en sån där uc som "inte syns" eller påverkar betyget i övrigt.

Jag förstår att du menade det var ingen kritik, men jag undrade bara om inte en ny kredit bara spär på problemen. De kanske kan köpa en begagnad maskin på Blocket eller liknande.

Du har rätt i det ca5tio. Ska kolla på blocket men då vi inte har bil så drar den kostnaden iväg.

Du kanske kan få tag i någon som kan köra hem den åt er veta att det kanske inte går men har ni inte någon vän, släkting eller arbetskamrat som kan hjälpa er med hemkörning.

Just med tvättmaskin är svårt då man behöver mer än en personbil.

Jag vet att jag är tjatig men usch vad jobbigt det här är när man kämpat så länge :-( vi har bra inkomst och enligt min plan så är vi om fem år helt skuldfria och om tre år nästan. Har en bra grundplan men den klarar inte oförutsedda utgifter :-(

Det förstår jag. Och tack för tipsen. Känner tyvärr ingen med släpvagn.

Det förstår jag. Och tack för tipsen. Känner tyvärr ingen med släpvagn.

Det ska ju vara nån fräsch på blocket för att det ska vara roligt.
Hyrvagn är inte så dyrt om det är max 3 timmar man tänkte ut och åka, det är dock lite meckigt att förankra en tvättmaskin då det som regel inte följer med spännband..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp