Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Trött, men får inte tappa sugen.

Usch just idag är jag så trött på allt strul med alla lån, men får inte tappa sugen.
Upp med hakan och bit ihop igen
Glimmar lite ljusning framåt

Så glad att läsa att trots all strul så kan du se en ljusning fram över. Det är starkt gjort av dig att klara av att se ljuset i tunneln.:)

Ja, det är tufft. Det hemska är tidsaspekten. När man väl bestämt sig tar det i många fall galet lång tid. Problem som man får bära under en lång tid. Sedan behövs det inte mycket för att slå undan fötterna för oss. Oförutsedda utgifter. Inkomstbortfall you name it. Saker som ligger och gnager jämt. Har själv märkt att jag dragit mig undan. Lever ganska ensam. Kan inte ta på mig en mask när jag är "ledig" och låtsas att allt är guld o gröna skogar.

Ja, tidsaspekten är jobbig. Särskilt om man lägger upp det för mycket och tänker för mycket på tid och tycker det är väldigt psykiskt påfrestande med skulderna. Då blir det bara månadsslut och betala bort nästan hela sin inkomst, sen tomt i psyket till nästa månadsslut. Däremellan har man inget liv, bara plikter. Det är inte fungerande i längden, man kommer må förbannat dåligt av det.

Man får försöka skapa perspektiv på det, lära sig att leva med anmärkningar, vara ärlig mot dom man måste så man slipper vara rädd för posten och allt det kan vara.

:(Tröttare än någonsin just nu. Idag hände det en sak som inte fick hända (Inget med lån att göra)
Varför kan det inte bara få gå bra nån enda jävla gång

:(Tröttare än någonsin just nu. Idag hände det en sak som inte fick hända (Inget med lån att göra)
Varför kan det inte bara få gå bra nån enda jävla gång
Har varit där själv så jag kan förstå hur du upplever det man känner att varför kan inte något positivt hända mig någon gång utan bara skit gång efter gång kan det inte bara få vara nog när man har skulder och oro upp över öronen. Då gäller det att hitta den där gnistan av jävlar anamma det här ska inte få knäcka mig. För ibland så behövs så lite för att man ska rasa ihop. Så man måste bita ihop återigen, du ska veta att jag känner med dig om det kan vara någon hjälp.

Jag är precis i samma sits. Varannan dag vill jag ge upp. Varannan dag har jag kraft att strida för min rätt att bli skuldfri.
Vi får peppa varandra! En dag ska vi vara fria!

Tack ska ni ha! Japp bara sträva vidare och nånstans där framme finns en ljusning;)

Ja aldrig tappa sugen, aldrig ge upp bara kämpa på , bit ihop och kör på.:);)

Det värsta är att man känner sig som en usel människa :( självkänslan är noll :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp