Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har du räknat ut hur mycket dom kommer kunna dra för dig ?
Dom kommer kunna dra som absolut max 14000kr.
Räknat dom största lånen på deras dröjsmålsränta.

4 lån på 1,1miljon ökar med 245000kr per år.
Sen har jag ytterligare 13 aktörer på ett belopp på sammanlagt 400000kr

Dom kommer kunna dra som absolut max 14000kr.
Räknat dom största lånen på deras dröjsmålsränta.

4 lån på 1,1miljon ökar med 245000kr per år.
Sen har jag ytterligare 13 aktörer på ett belopp på sammanlagt 400000kr
Tycker helt ärligt det låter väldigt mycket ! För menar det kommer betalas in 174 000 kr från jobbet då , skulle innebära att räntan ligger på 35 000 kr per månad ? Jag betalde ca 9000 kr på 750k när det var som mest :) och då hade jag väldigt höga räntor :)

Jaså? Men räknar jag galet då??
Tycker helt ärligt det låter väldigt mycket ! För menar det kommer betalas in 174 000 kr från jobbet då , skulle innebära att räntan ligger på 35 000 kr per månad ? Jag betalde ca 9000 kr på 750k när det var som mest :) och då hade jag väldigt höga räntor :)

Skojar du? Kanske räknat fel då, lust att hjälpa mig att se på ett lån som exempel??
Mitt norwegian tex på inkasso det har jag kollat stenhårt
Varje dag ökas totala skulden med 249kr varje dag.
Skulden är på 380000
Dröjsmålsränta 24%
Totalt per år över 90K
Stämmer det?

Jaså? Men räknar jag galet då??

Skojar du? Kanske räknat fel då, lust att hjälpa mig att se på ett lån som exempel??
Mitt norwegian tex på inkasso det har jag kollat stenhårt
Varje dag ökas totala skulden med 249kr varje dag.
Skulden är på 380000
Dröjsmålsränta 24%
Totalt per år över 90K
Stämmer det?
Det stämmer med Norwegian , men tror inte det stämmer med dom andra för det blir för stora summor ! Men skicka ett PM med dina lån så ska jag hjälpa dig ! Tänk bara skatten du får tillbaka som minskar skulderna med !

Är Ett par tusen farligt ?nu snackar jag om kanske 7000. Man behöver ju ha kronor o leva för med en familj o småbarn

Ha aldrig mer än existensminimum på kontot, själv tog jag ut alla pengar varje gång jag fick lön.

Ha aldrig mer än existensminimum på kontot, själv tog jag ut alla pengar varje gång jag fick lön.

Kan ju vara värt att tänka på att förbehållsbeloppet (det folk envisas med att kalla för existensminimum) varierar från person till person.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp