Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är det ett maxbeslut som jag har fått då? Så typ all ob eller pengar för extrapass(jobbar inom vården) går oxå till kfm?

Låter som maxbeslut du fått.
Särskilt orolig för något "stickprov" på banken behöver man inte vara.

Ert förbehållsbelopp kommer totalt sett vara konstant oavsett om ni jobbar 50 eller 500%

Nu har jag och sambon fått nya beräkningar i vår löneutmätning. Vi båda har gått ner i tjänst från 100% till 80% men inte meddelat. Nu står det dem drar mer fråm lönen samt förbehållsbeloppet stämmer inte överens med det vi ska få ut. Vi kommer få ut ungefär 2000 kr mindre. Är det något dem kan ha gjort fel eller? Innan har vi alltid fått samma förbehållsbelopp fastän vi var sjuka ibland och det gjordes avdrag så fick vi samma summa.

Vad är skillnaden ????
Att förbehållet var 11000 som ska behållas
Nu har jag och sambon fått nya beräkningar i vår löneutmätning. Vi båda har gått ner i tjänst från 100% till 80% men inte meddelat. Nu står det dem drar mer fråm lönen samt förbehållsbeloppet stämmer inte överens med det vi ska få ut. Vi kommer få ut ungefär 2000 kr mindre. Är det något dem kan ha gjort fel eller? Innan har vi alltid fått samma förbehållsbelopp fastän vi var sjuka ibland och det gjordes avdrag så fick vi samma summa.
Inte dem....
Ingen aning vad som hänt, ring i morgon och kolla

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp