- Meddelanden
- 663
- Mottagna reaktioner
- 298
- Poäng
- 447
Man kan välja månadsvis. Halvårs eller kvartalBetalar man inte månadsvis?
Man kan välja månadsvis. Halvårs eller kvartalBetalar man inte månadsvis?
Inte vet jag vad det är du saxat in angående att kronofogden ringt om en ansökan.
En sjundedel av prisbasbeloppet är 6900kr
Jag har ingen aning om varför du behöver den här infon.Va mena du?
Okej. Vad är det som utgör prisbasbeloppet då? Påverkar inte ens egen storlek på totala skuld?
Jag har ingen aning om varför du behöver den här infon.
Googla
Prisbasbeloppet beslutas av regeringen. 48300 i år.
Övervänt?Jag blev bara nyfiken.. Övervänt på betalplan. Tänkte I banorna att om man betalar prisbeloppet med råge att det kan påverka hur länge man får saneringen osv.
Övervänt?
Nej skuldsanering är på 5 år.
Har du eller har du haft företag?
less på vänta. Spänd av väntan..Vi provar igen, har du eller har du haft företag?Mm man kan faktiskt vara övervänt. Norrländskaless på vänta. Spänd av väntan..
Jamen jag mena såklart betalplanen.
Vi provar igen, har du eller har du haft företag?
Vad jag förstått det som så har det med ditt betalningsytrumme att göra och inget annat.Nej jag har inte företag eller haft. Jag ä Privatperson som förstår sanering är 5år och betalplan kan vara kortare om barn finns tex med i bilden... Jag undrade bara om prisbasbeloppet å om det hade något med total skuld å göra.
Ok, för det du skrev om 7edel av prisbasbeloppet är ju saxat ur skuldsaneringslagen för företagare..Nej jag har inte företag eller haft. Jag undrar som privatperson och har redan förstått sanering är 5år och betalplan kan vara kortare om barn finns tex med i bilden... Jag undrade bara om prisbasbeloppet å om det hade något med total skuld å göra. / förmågan hur mycket man kunde betala påverka eventuell betalplan.