Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kronofogden har ringt om ansökan

Va mena du?

Okej. Vad är det som utgör prisbasbeloppet då? Påverkar inte ens egen storlek på totala skuld?
Jag har ingen aning om varför du behöver den här infon.
Googla
Prisbasbeloppet beslutas av regeringen. 48300 i år.

Jag har ingen aning om varför du behöver den här infon.
Googla
Prisbasbeloppet beslutas av regeringen. 48300 i år.

Jag blev bara nyfiken.. Övervänt på betalplan. Tänkte I banorna att om man betalar prisbeloppet med råge att det kan påverka hur länge man får saneringen osv.

Jag blev bara nyfiken.. Övervänt på betalplan. Tänkte I banorna att om man betalar prisbeloppet med råge att det kan påverka hur länge man får saneringen osv.
Övervänt?

Nej skuldsanering är på 5 år.

Har du eller har du haft företag?

Vi provar igen, har du eller har du haft företag?

Nej jag har inte företag eller haft. Jag undrar som privatperson och har redan förstått sanering är 5år och betalplan kan vara kortare om barn finns tex med i bilden... Jag undrade bara om prisbasbeloppet å om det hade något med total skuld å göra. / förmågan hur mycket man kunde betala påverka eventuell betalplan.

Nej jag har inte företag eller haft. Jag ä Privatperson som förstår sanering är 5år och betalplan kan vara kortare om barn finns tex med i bilden... Jag undrade bara om prisbasbeloppet å om det hade något med total skuld å göra.
Vad jag förstått det som så har det med ditt betalningsytrumme att göra och inget annat.

kan du överleva på ex 10k och har 90k i lön så spelar det ingen roll, då ska du betala 80k varje månad oavsett skuld/betalplan.

Nej jag har inte företag eller haft. Jag undrar som privatperson och har redan förstått sanering är 5år och betalplan kan vara kortare om barn finns tex med i bilden... Jag undrade bara om prisbasbeloppet å om det hade något med total skuld å göra. / förmågan hur mycket man kunde betala påverka eventuell betalplan.
Ok, för det du skrev om 7edel av prisbasbeloppet är ju saxat ur skuldsaneringslagen för företagare..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp