- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 428
- Poäng
- 557
Ok, har varit återbetalt i snart en vecka för mig ändå inget köputrymme men ok för mej
Jag återbetalde i mitten på oktober och kunde börja handla igen först i november... jag hade 58 000 i skuld och betalde in hela nu har jag använt 14 000 och behöver även använda det för att storhandla idag. Det stor att jag har stort köputrymme men när jag försöker göra testköp så får jag upp att en kreditupplysning kan komma att tas och då vågade jag inte testa ... någon som vet hur det funkar?Ok, har varit återbetalt i snart en vecka för mig ändå inget köputrymme men ok för mej
Ok, har varit återbetalt i snart en vecka för mig ändå inget köputrymme men ok för mej
Nope, kanske blockad för att ha använt Paypal så mkt..Så du kan fortfarande inte använda kortet!

Nope, kanske blockad för att ha använt Paypal så mkt..![]()
Jag har testat med flera blopp ned till 1000kr, ingen upplysning bara nekad...trots jag betalt in 52000kr för en vecka sen.Jag återbetalde i mitten på oktober och kunde börja handla igen först i november... jag hade 58 000 i skuld och betalde in hela nu har jag använt 14 000 och behöver även använda det för att storhandla idag. Det stor att jag har stort köputrymme men när jag försöker göra testköp så får jag upp att en kreditupplysning kan komma att tas och då vågade jag inte testa ... någon som vet hur det funkar?
Samma här. Står stort köputrymme men hotar med upplysning om jag testar belopp?Jag återbetalde i mitten på oktober och kunde börja handla igen först i november... jag hade 58 000 i skuld och betalde in hela nu har jag använt 14 000 och behöver även använda det för att storhandla idag. Det stor att jag har stort köputrymme men när jag försöker göra testköp så får jag upp att en kreditupplysning kan komma att tas och då vågade jag inte testa ... någon som vet hur det funkar?