Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Nej jag kan tänka mig det. Därför jag nog ska skaka fram 10.000 iallafall. För jag misstänker att det räcker att betala 1 månad eller? Då är jag fortfarande back 1 bara ju?
Borde ju vara så och betala förseningsavgiften också då... Inte helt säker dock

blir efter 3 eller 4 månader det hamnar hos inkasso fick jag på svar.
Segoria är inte roliga och göra med:(
Hej, Enligt Klarnas hemsida har de Legalis ( Sileo Inkasso ) som verkar mkt medgörliga när det gäller betalplaner... Står inget om Segoria där...någon som vet mer var Segoria kommer in i bilden ?

En faktura råkade komma till inkasso och då var det Segoria för mig :/
Använde ej klarna kortet, bara klarna faktura 14 dagar (inte delbetalning) som glömdes bort :/

Tror ni man kan beställa något från ex Elgigantens hemsida, betala direkt med kortet online och sedan återlämna i butik och få in pengarna på sitt vanliga konto?

Jag kan ju vara missnöjd med mitt köp, och har bara det andra kortet med mig när jag vill återlämna min vara i butik istället för att skicka via PostNord...

Klarna använder lite olika bolag, ibland sina egna, ibland externa och verkar sälja av stora fordringsstockar.

Klarna vill ha 20.000 av mig - Vad sa ni händer om jag betalar in 10K bara?

Klarna vill ha 20.000 av mig - Vad sa ni händer om jag betalar in 10K bara?
Har du fått det här brevet som man får när man inte betalat på 3 månader? Det står ett datum att betala senast annars går hela skulden till Inkasso?

Om du bara fått den vanliga räkningen, om du betalar 10 000 kr nu så kommer de att lägga på 10 000 kr + ränta och avgifter på din nästkommande faktura. Så har de gjort för mig men jag har inte Klarna kortet, bara vanligt Klarna konto.

Om mkt står på spel så skulle jag ringt kundtjänst och frågat vad som händer om du bara betalar 10 000 kr.

Har betalt hela min skuld hos Klarna, ändå har jag inget köputrymme alls längre. Inte för jag tänker använda kortet igen men för er andra som hoppas på att få köputrymme inge efter några inbetalningar så glöm det. :D

Har betalt hela min skuld hos Klarna, ändå har jag inget köputrymme alls längre. Inte för jag tänker använda kortet igen men för er andra som hoppas på att få köputrymme inge efter några inbetalningar så glöm det. :D

Det tog lite drygt ett dygn innan mitt "väldigt begränsade köputrymme" på 0 kr ändrades till "stort köputrymme" på ungefär 45000 kr.

Betalade in 55000 kr av totalt 67000 kr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp