Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Ok, har varit återbetalt i snart en vecka för mig ändå inget köputrymme men ok för mej

Ok, har varit återbetalt i snart en vecka för mig ändå inget köputrymme men ok för mej
Jag återbetalde i mitten på oktober och kunde börja handla igen först i november... jag hade 58 000 i skuld och betalde in hela nu har jag använt 14 000 och behöver även använda det för att storhandla idag. Det stor att jag har stort köputrymme men när jag försöker göra testköp så får jag upp att en kreditupplysning kan komma att tas och då vågade jag inte testa ... någon som vet hur det funkar?

Läser att många använt kortet samma dag som det ansöktes, jag gjorde det nu men om jag ska köpa något på nätet går det ju inte iom att vissa siffror från kortnummret är xxxxxx. Har jag missat något?

Jag återbetalde i mitten på oktober och kunde börja handla igen först i november... jag hade 58 000 i skuld och betalde in hela nu har jag använt 14 000 och behöver även använda det för att storhandla idag. Det stor att jag har stort köputrymme men när jag försöker göra testköp så får jag upp att en kreditupplysning kan komma att tas och då vågade jag inte testa ... någon som vet hur det funkar?
Jag har testat med flera blopp ned till 1000kr, ingen upplysning bara nekad...trots jag betalt in 52000kr för en vecka sen.

Samma här. Står stort köputrymme men hotar med upplysning om jag testar belopp?

Tycker Klarnakortet fungerar utmärkt.
Dock så saknar man lite förmåner, förutom de "surprises" man får då och då i form av en påse gifflar, kaffe och bulle eller något annat smått.
Någon som kollat med Klarna om de planerar in några andra förmåner på kortet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp