Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

En fråga om Klarna kortet... Om man blir godkänd för det så förstår jag det som att du kan använda det på alla ställen som accepterar Visa, måste jag vänta tills jag får kortet hemskickat eller kan jag se kortnummer och giltighetstid i appen så att jag kan lägga in kortnumret för en betalning även om inte butiken i sig har Klarna som betalalternativ?
Vilken upplysning verkar de ta för kortet nu?
Tacksam för svar!

Kan alla/de flesta ansöka om klarna kortet nu via appen? Jag fick upp möjligheten att ansöka för nån månad sen...

Skrill funkar. 1,9 % avgift så billigare än paypal.

sen kostar det ca 40 kr för en överföring till svenskt bankkonto .

Lyckades ta ut ca 30 000 innan kortet sa ifrån.

Kan nämnas att jag har haft mitt skrill-kontot väldigt länge och jag vet inte om det går lika smidigt med ett ny-reggat konto.

Skrill funkar. 1,9 % avgift så billigare än paypal.

sen kostar det ca 40 kr för en överföring till svenskt bankkonto .

Lyckades ta ut ca 30 000 innan kortet sa ifrån.

Kan nämnas att jag har haft mitt skrill-kontot väldigt länge och jag vet inte om det går lika smidigt med ett ny-reggat konto.

Hej,
Tänkte kolla hur det gick med att överföra pengar från Klarna kortet till Skrill
Gick överföringen igenom?
Fick du några problem med Klarna? alltså att kortet blev spärrat eller att du blev tvungen till att återbetala allt på en gång?
Berätta mer :)

Ber om ursäkt i förväg , jag har läst 216 sidor men har fortfarande inte förstått vilka metoder som GÅR att använda för att föra över från klarna till sitt bankkort ? Någon som har ett ordentligt svar om vad som funkar nu ? :) och ev paypal hur man går tillväga isf ? , måste man ha 2 paypal isf ?

Skickar Klarna hem ett fysiskt kort i brevlådan?

Får man pappersfaktura eller är det som annars mail med Klarna?

Skickar Klarna hem ett fysiskt kort i brevlådan?

Får man pappersfaktura eller är det som annars mail med Klarna?

Faktura i brevlådan + fysiskt kort i brevlådan japp.

varför måste man länka sitt bankkonto för kortet? Dras pengarna ifrån kontot när man handlar och inte ifrån kortet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp