Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur lång tid tar det från skuld till löneutmätning hos Kronofogden 2025?

Skrev 23/6 på delgivning, 11/8 fick jag lämna inkomstuppgifter, 26/8 beslut om löneutmätning.
Oj låter som ovanligt snabbt förlopp i nutid och vad andra skriver . Hon på krono sa även att det är en rätt lång process just nu så antar att det är mycket ärenden . Men du kanske skrev på direkt och skickade in?

Oj låter som ovanligt snabbt förlopp i nutid och vad andra skriver . Hon på krono sa även att det är en rätt lång process just nu så antar att det är mycket ärenden . Men du kanske skrev på direkt och skickade in?
Tro eller ej har väntat i 5 veckor att skriva på delgivning.
Otroligt snabb gick det för mig och samma för min man.

Är det här för löneutmätning?

Bilagor

• IMG_4494.jpeg
    IMG_4494.jpeg
    332.1 KB · Visningar: 110
Man får ta egna risker som jag tog och väntat i 5 veckor . Ingen som letat efter mig hemma eller på jobbet.
Okej ja ja det känns iaf som rätt beslut med att låta släppa allt . Min man står på huset och det som är värt nått och jag får mer kronor kvar i plånboken av att ha existensminium på min inkomst än att försöka få ihop alla dyra lån och att behöva be min man om hjälp varje månad med flera tusen. (Separat ekonomi )

Okej ja ja det känns iaf som rätt beslut med att låta släppa allt . Min man står på huset och det som är värt nått och jag får mer kronor kvar i plånboken av att ha existensminium på min inkomst än att försöka få ihop alla dyra lån och att behöva be min man om hjälp varje månad med flera tusen. (Separat ekonomi )
Ja , vi släppte allt då vi insåg att vi ska ha mera i plånboken vid löneutmätning eller ev skuldsanering än att kämpa varje månad och går back. Inte värt alls att leva i ovissheten hela tiden och när lön landar på kontot dag efter inget kvar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp