Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur lång tid tar det från skuld till löneutmätning hos Kronofogden 2025?

Jag sökte i början på december 2024, släppte allt i Januari 2025, fick inledande i början på Juni, förslag till beslut kom i slutet på Juli, nu har det också vunnit laga kraft.

Hann inte gå till löneutmätning, jag drog ut på allt och svarade på föreläggande efter påminnelse och ytterligare ca 1 vecka på allt.
Hej, du skriver att du svarade på föreläggande efter påminnelse? Menar du att du fick från kf att inkomma med info om inkomst men väntade på påminnelsen ? Bara så jag förstår rätt, mannen har också fått att inkomma med info om inkomst men har hört att man kan vänta på att få påminnelse, därav frågan :)
Vänligen

Hej, du skriver att du svarade på föreläggande efter påminnelse? Menar du att du fick från kf att inkomma med info om inkomst men väntade på påminnelsen ? Bara så jag förstår rätt, mannen har också fått att inkomma med info om inkomst men har hört att man kan vänta på att få påminnelse, därav frågan :)
Vänligen
Nej, jag tror hen syftar på betalningsförelägganden och inte inkomstredovisning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp