Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Fick låna 25.000 av dom efter att ha betalat av skulden på ca 9.000
Har avbetalning med så väl 38:an som den där andra dom har.

Så ändå bra.
Slog två flugor i en smäll dessutom eftersom den här avbetalningsplanen jag hade för lånet på 9.000 hade kostat mig hur mycket som helst.

Vad har du för kreditbetyg på creditsafe ?

Jag har fortfarande inte hört något och jag logga in på creditsafe och såg att mitt betyg var ”Hög” och hade 63 i score.
Vet dock inte om det är bra eller dåligt.

Håller med.. förmodligen ser vi fler som hakar på denna trend.. det farliga blir bara snart när folk sitter med 5 till 10 lån x 50- till 100- tusen och sedan kan fortsätta låna då detta inte reggas någonstans likt UC. Från början handlade det om små lån mellan 3 och 5 tusen.. nu kan man snart dra på sig samma mängd lån fast på 30 till 50tusen. Säga vad man vill om UC men de ger allefall en bild över folks kreditsituation så att aktörer inte lånar ut mer än folk har råd att betala tillbaka...

Med de sagt så har jag också sökt på get divide, extralånet och fairlo. Stora lån som inte reggas!! Spännande när get divide drar igång sen..

Fick låna 25.000 av dom efter att ha betalat av skulden på ca 9.000
Har avbetalning med så väl 38:an som den där andra dom har.

Så ändå bra.
Slog två flugor i en smäll dessutom eftersom den här avbetalningsplanen jag hade för lånet på 9.000 hade kostat mig hur mycket som helst.
ja håller med dig. . Och dom är mk bra o ha o göra med. Fan i mig bästa låne bolaget

Däremot så har jag inte fått några pengar än och man kan kanske ryka i sista stund men jag tror inte det.
Ska faktiskt testa söka deras "Lilla lån" efter detta på 8000...
Kanske går också.
Har man väl fått de mailet om preliminärt beviljad så är min erfarenhet att de i princip e helt klart .du får pengarna e ja säker på

Håller med.. förmodligen ser vi fler som hakar på denna trend.. det farliga blir bara snart när folk sitter med 5 till 10 lån x 50- till 100- tusen och sedan kan fortsätta låna då detta inte reggas någonstans likt UC. Från början handlade det om små lån mellan 3 och 5 tusen.. nu kan man snart dra på sig samma mängd lån fast på 30 till 50tusen. Säga vad man vill om UC men de ger allefall en bild över folks kreditsituation så att aktörer inte lånar ut mer än folk har råd att betala tillbaka.....

Du är något intressant på spåren, vill inte gå OFF-Topic så mycket här men du har nog rätt. Nu kan man plötsligt ha 20 lån i ca 20-50.000 kronors klassen utan att det belastar din UC. Det är alltså EN MILJON kronor som man kan ta.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, i min desperata situation som tänker samla dom så är det räddningen.
Samtidigt så kan det vara förödande riskfälla om man har spelmissbruk och dålig UC, sitta med 1 mille "dåliga" lån i 50.000 kronors klassen...

Hmm lite lagomt kryptiskt mail..

Välkommen som kund hos Extralånet Kredit.

Du har ansökt om ett lån på 50000 kr påwww.extralanet.seoch har efter en kreditbedömning blivit preliminärt beviljad ett lån på 10000 kr.

I vissa fall måste vi göra fördjupade kreditbedömningar som kan ändra beslutet, i så fall meddelar vi dig via e-post.

Om du ansökt med BankID är din ansökan är redan signerad med BankID och lånet är redo att betalas ut till det
konto du valt när vi godkänt din ansökan.

Kontrollera din mail, dit kommer vi skicka information om när pengarna betalats ut!

Vi gör vårt yttersta för att du skall få pengarna insatta på ditt konto men bankerna
har i vissa fall en fördröjning innan du kan se pengarna på ditt konto.

Obs!
Vi kommer inom kort lägga upp kommande avbetalningar via Autogiro så att de dras från samma konto som pengarna betalades ut på. Återkom
till oss om det är ett annat konto betalningarna skall dras från.

Tack för din ansökan!

Vi gör vårt yttersta för att behandla din ansökan så snart vi kan och återkommer till dig efter sedvanlig kreditkontroll.
Din ansökan är redan signerad med BankID och lånet är redo att betalas ut till det konto du valt när vi godkänt din ansökan. När vi betalat ut meddelar vi dig via mail. Kontrollera din mail, dit kommer vi skicka kreditbeslut och skuldebrev om låneansökan beviljats. I vissa fall kommer vi behöva kompletterande uppgifter från dig för att ansökan skall kunna godkännas.

Med vänlig hälsning
Extralånet / Catalunia Capital AB

Tack för din ansökan!

Vi gör vårt yttersta för att behandla din ansökan så snart vi kan och återkommer till dig efter sedvanlig kreditkontroll.
Din ansökan är redan signerad med BankID och lånet är redo att betalas ut till det konto du valt när vi godkänt din ansökan. När vi betalat ut meddelar vi dig via mail. Kontrollera din mail, dit kommer vi skicka kreditbeslut och skuldebrev om låneansökan beviljats. I vissa fall kommer vi behöva kompletterande uppgifter från dig för att ansökan skall kunna godkännas.

Med vänlig hälsning
Extralånet / Catalunia Capital AB
Lika kryptiskt det där.. Haha vafan...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp