Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Det kommer nog svar :) har du haft lån som du skött så är det nog inga problem , tror jag , att bli beviljad ett mindre lån iaf :)

Sökte 30.000 i morse , fick besked för 30 min sen att jag var beviljad 10.000 kr . Jag har 4000 på nätlån 4000 på 38an och en avbetaningsplan på gamla extralånet på 8000 kr . Betalat 2 gånger . Creditsafe låg . Skönt behövde verkligen dessa pengar :)

Jag hade med lite samma förutsättningar. Ett lån.på avbetalning och 4000 på nät lån. Fick låna 8000 nu som.Ja sökte på. Men vet att sköter man sina betalningar till dom så brukar man alltid få låna där igen..enligt mig ett av de bättre bolagen. Nämnas kan att de tog Credit safe på mig och instantor

Fick låna 25.000 av dom efter att ha betalat av skulden på ca 9.000
Har avbetalning med så väl 38:an som den där andra dom har.

Så ändå bra.
Slog två flugor i en smäll dessutom eftersom den här avbetalningsplanen jag hade för lånet på 9.000 hade kostat mig hur mycket som helst.

Välkommen som kund hos Extralånet Kredit.

Du har ansökt om ett lån på 50000 kr på www.extralanet.se och har efter en kreditbedömning blivit preliminärt beviljad ett lån på 25000 kr.

I vissa fall måste vi göra fördjupade kreditbedömningar som kan ändra beslutet, i så fall meddelar vi dig via e-post.

Om du ansökt med BankID är din ansökan är redan signerad med BankID och lånet är redo att betalas ut till det
konto du valt när vi godkänt din ansökan.

Kontrollera din mail, dit kommer vi skicka information om när pengarna betalats ut!

Däremot så har jag inte fått några pengar än och man kan kanske ryka i sista stund men jag tror inte det.
Ska faktiskt testa söka deras "Lilla lån" efter detta på 8000...
Kanske går också.

Verkar som lånebolagen börjar spränga 50 tusen kr vallen med längre lånetider efter lagändringen. Getdivide m.fl började med att öppna dörren för höga lån utan UC och nu tror jag det inte dröjer alltför länge innan 100 000 är möjligt hos någon låneaktör

Fick låna 25.000 av dom efter att ha betalat av skulden på ca 9.000
Har avbetalning med så väl 38:an som den där andra dom har.

Så ändå bra.
Slog två flugor i en smäll dessutom eftersom den här avbetalningsplanen jag hade för lånet på 9.000 hade kostat mig hur mycket som helst.

Så man kan få beviljat lån på Extralånet om man redan har aktivt lån där ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp