J
Jan Olov Johansson
Gäst
Poäng: 0
Kolla skräp posten jag missade alla deras svar där såg efter ett dygn massa mejl bland annat svara snarast osvJädra knepigt, förväntar mig åtminstone ett besked
Kolla skräp posten jag missade alla deras svar där såg efter ett dygn massa mejl bland annat svara snarast osvJädra knepigt, förväntar mig åtminstone ett besked
Ja det gäller verkligen att använda pengarna rätt och absolut inte till spel då sitter man där i en riktig skuldfällaDu är något intressant på spåren, vill inte gå OFF-Topic så mycket här men du har nog rätt. Nu kan man plötsligt ha 20 lån i ca 20-50.000 kronors klassen utan att det belastar din UC. Det är alltså EN MILJON kronor som man kan ta.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, i min desperata situation som tänker samla dom så är det räddningen.
Samtidigt så kan det vara förödande riskfälla om man har spelmissbruk och dålig UC, sitta med 1 mille "dåliga" lån i 50.000 kronors klassen...
Jag fick svar nu på mailen att jag behövde komplettera min ansökan och dem ville ha lönespec.
Pga att min deklarerade inkomst inte stämde med uppgifterna.
Känns märkligt då jag hade högre årsinkomst i verkligheten än jag angav i månadslön.
Samma här! Inskickat nu får se om det blir några pengar!Jag fick svar nu på mailen att jag behövde komplettera min ansökan och dem ville ha lönespec.
Pga att min deklarerade inkomst inte stämde med uppgifterna.
Känns märkligt då jag hade högre årsinkomst i verkligheten än jag angav i månadslön.