- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Kollade nu inget än varken skräppost eller mejlKolla skräppost alla mina svar från deras kundtjänst kom där förutom bekräftelsemailet på ansökan
Kollade nu inget än varken skräppost eller mejlKolla skräppost alla mina svar från deras kundtjänst kom där förutom bekräftelsemailet på ansökan
Komstigt stod när jag sökte svar inom en arbetsdag, men med uppmärksamheten här och alla som sett de här inläggen kan de fått hundratals ansökningar på en gångKollade nu inget än varken skräppost eller mejl
Säkert så kommer nog nått svar i morgon!Komstigt stod när jag sökte svar inom en arbetsdag, men med uppmärksamheten här och alla som sett de här inläggen kan de fått hundratals ansökningar på en gång
Sökte också 50. 10 prel beviljat. Skulle besvara mailet med JA om jag var intresserad.Sökte 50 igår och fick 10 beviljat idag.Hade bara konto på handelsbanken men skaffade konto på nordea och det funkade ju bra för detta.
Märkligt. Jag sökte i förmiddags och fick prel beviljat ca 3 timmar senare.Sökte igår och inte hört någonting. Vafan har de bara en anställd eller vad är det frågan om. Uselt!
Okej vet inte vad dom går på efter ansökningar verkar vara lite olika!Märkligt. Jag sökte i förmiddags och fick prel beviljat ca 3 timmar senare.
Läs igen. Extrakredit skrev jag är något helt annat.Nej det är inte något helt annat.
”Vi har mottagit din ansökan om lån från dig som vi nu har behandlat och genomfört en samlad kreditbedöming.
Vi ser att du redan har en skuld till Catalunia Capital AB och/eller till vårt systerföretag Canoxa Capital AB. Det är
lån till Nätlån, 38an Kredit eller gamla Extralånet.
Innan vi kan erbjuda dig ett lån på nya Extralånet så måste skulden/skulderna du redan har betalas helt.”