Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Nu fick jag ett Mail....

Välkommen som kund hos Extralånet Kredit.

Du har ansökt om ett lån på 17000 kr på www.extralanet.se och har efter en kreditbedömning blivit preliminärt beviljad ett lån på 17000 kr.

I vissa fall måste vi göra fördjupade kreditbedömningar som kan ändra beslutet, i så fall meddelar vi dig via e-post.

Du har ansökt med BankID är din ansökan är redan signerad med BankID och lånet är redo att betalas ut till det
konto du valde.

Kontrollera din mail, dit kommer vi skicka information om när pengarna betalats ut!

Vi gör vårt yttersta för att du skall få pengarna insatta på ditt konto men bankerna
har i vissa fall en fördröjning innan du kan se pengarna på ditt konto.

Obs!
Vi kommer inom kort lägga upp kommande avbetalningar via Autogiro så att de dras från samma konto som pengarna betalades ut på. Återkom
till oss om det är ett annat konto betalningarna skall dras från.

Håller med.. förmodligen ser vi fler som hakar på denna trend.. det farliga blir bara snart när folk sitter med 5 till 10 lån x 50- till 100- tusen och sedan kan fortsätta låna då detta inte reggas någonstans likt UC. Från början handlade det om små lån mellan 3 och 5 tusen.. nu kan man snart dra på sig samma mängd lån fast på 30 till 50tusen. Säga vad man vill om UC men de ger allefall en bild över folks kreditsituation så att aktörer inte lånar ut mer än folk har råd att betala tillbaka...

Med de sagt så har jag också sökt på get divide, extralånet och fairlo. Stora lån som inte reggas!! Spännande när get divide drar igång sen..
Så sant, jag har funderat mycket på det och för min egen del var det så jag blev allt hårdare skuldsatt. Man tar dessa lån i tron om att man ska få ett bra samlingslån men ok ränta "bara" man får bättre UC...

Fick besked om att första betala övriga skulder (har hos 38:an och Nätlån) och sedan ansöka efter detta. Inte förvånad och låter ändå som en rimlig kreditbedömning från Extralånet.

Måste säga att kundtjänsten hos Extralånet är mycket tillmötesgående. Frågade killen jag mailade med, om han kunde uppskatta eventuellt låneutrymme för min del vid lösen av 38:an och Nätlån. Fick ett ca svar - trodde han skulle komma med någon typ av standardiserat svar :)

Måste säga att kundtjänsten hos Extralånet är mycket tillmötesgående. Frågade killen jag mailade med, om han kunde uppskatta eventuellt låneutrymme för min del vid lösen av 38:an och Nätlån. Fick ett ca svar - trodde han skulle komma med någon typ av standardiserat svar :)
Vad fick du för uppskattat belopp och med vilka förutsättningar?

Jag hade med lite samma förutsättningar. Ett lån.på avbetalning och 4000 på nät lån. Fick låna 8000 nu som.Ja sökte på. Men vet att sköter man sina betalningar till dom så brukar man alltid få låna där igen..enligt mig ett av de bättre bolagen. Nämnas kan att de tog Credit safe på mig och instantor

Har du fått utbetalt Larry ?

Uppskatta låneutrymme, 25K vilket gör att jag kan rensa bort Cashbuddy och få en mer clean UC.

Årsinkomst ca 390K brutto och medel i betyg hos Creditsafe. Dock ett underskott på ca 100 K. Inga anmärkningar eller historiskt skuldsaldo.

Vad fick du för uppskattat belopp och med vilka förutsättningar?

Nu går det undan tydligen :D

Ditt lån på 17000 kr är nu utbetalat.

Utbetalningen sker från vår bank SEB och om du har fått detta mail en vardag före kl 11:00 så finns lånet på ditt konto senast klockan 15:05.

Annars finns lånet på ditt konto senast kl 17:20.

Dock kan dessa tider vara varierande med just din bank. Vänta alltid till dagen efter innan du kontaktar oss om pengarna inte kommit till ditt konto.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp