Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Nu är jag riktigt förbannad. Helt otroligt att dem lovar saker sen skiter dem i det. Snart kommer väl ett mail att deras epost legat nere.
Visst det finns andra lån att ta men deras brist på respekt är störande

Tycker att administratörerna på sidan ska säga som det är - att detta är en bluffsida!!

Jag blev beviljad den 3 jan och fick pengarna dagen efter.

Jag tillhörde också dem som sökte i början och fick pengar.

Det är väl ganska uppenbart att företagets pengar sen tog slut och INGEN efter det fått varesej pengar eller ett mail av dom.

Det vore ju klokt av dem att gå ut och meddela sig kan man tycka.

Dessutom stått såhär 10 dagar nu

BÄSTA KUND,

PGA AV STOR BELASTNING AV VÅRA SYSTEM HAR VI FÖR TILLFÄLLET INTE MÖJLIGHET ATT TA EMOT DIN ANSÖKAN, VAR VÄNLIG ATT FÖRSÖK IGEN SENARE.
VI JOBBAR FÖR FULLT MED ATT ÅTGÄRDA DETTA.
BÄSTA HÄLSNINGAR
DINFINANS.SE

Var nästan bar swedbank och nordeas kunder som fick. Hörde någon annan också men sedan inget. Har skrivit till dem idag och begärt ansökningsavgiften tillbaka. Men det lär man väl inte heller få svar på. Denna tystnad är ju sjukt dålig.

Hej, någon som har nått nytt om Dinfinans? Har själv inte hört något.

Hej, någon som har nått nytt om Dinfinans? Har själv inte hört något.

Sista gången de svarade mig då sade de att de var mitt uppe i ett servernyte. Detta var en vecka sedan och ett svar på mitt mail om att jag ville ha min ansökningsavgift tillbaka..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp