Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Fått svar på mejl idag, har mejlat många gånger utan svar. De sa att systemen var överbelastade, för att de fått in massa ansökningar. Och massa som mejlar dem. De tackade för min förståelse och sa att jag skulle invänta svar i morgon.
Sökte i söndags och har inte fått varken godkänt eller avslag.

Får väl se i morgon om nåt händer...

Har också fått samma mail som du. Nytt mail ska komma idag.

dinfinans

jag undrar när man öppnar en sajt för utlåning bör man inte räkna med att det blir många ansökningar eller kan man bara stara en sån sajt utan palnering. Lite misstänksam att de har öppnat endast en vecka för utlånning.

Sajten fortfarande inte öppen för utlåning. Jah tror att man hittar på allt man kan för att förhala utbetalningar. De godkände inte min id. Det har aldrig hänt förr. Och säger att man ska söka om. Men det går ju inte. Och när jag ifrågasatte detta så säger de bara som de sagt en hel vecka. Tekniska problem. Alla vänner på denna sida som tänkt låna av dem. Läs vad alla skriver först. Det är inte så många som fått pengar. Bilda er en egen uppfattning så behöver ni inte bli besvikna och hamna i samma sits som vi andra som väntat en vecka. Jag kommer att kräva tillbaka min ansökningsavgift och får jag inte det så anmäler jag dem. Så här kan man inte behandla sina kunder.

dinfinans

Samma svar fick ´jag också och vill ha tillbaka min ansöknings avgift

DÅligt....

Inte hört nåt ida...som de lova imail i går!!!! Blir så jävla irriterad på hur de sköter detta, få se på Månd då ... för då var det en vecka sen jag sökte, när de ändå tar sej tid att maila mej kan de väl för fan tala om jag får nåt lån el ej..ska det va så svårt ? Nej det är som sagt ett förhalande för att slippa betala ut !!

Blev lovad samma. Inget mail idag sökte i söndags. Vet inte vad dem håller på med. Har dem slut pengar kan dem väl bara säga det?

DinFinans gör dig fattig

Effektiva räntor på mellan 800% och 3000% är galet, det är 100 gånger högre ränta än vad ett vanligt lån kostar.
Låna aldrig till så dåliga villkor.

Nån som blivit beviljad på senare som fått pengarna

inget hört...

Inget svar,sökte förra måndagen...väntade som många andra på ett svar i fredags enl utlovat mail.Så varken ja el nej!! Kommer förmodligen heller inget svar få,känns det som!! Någon som väntat som jag och som hört ngt eller fått pengar??

Inget svar,sökte förra måndagen...väntade som många andra på ett svar i fredags enl utlovat mail.Så varken ja el nej!! Kommer förmodligen heller inget svar få,känns det som!! Någon som väntat som jag och som hört ngt eller fått pengar??

Samma väntan som dig. Sökte också Måndag förra veckan. Fick mailet i Torsdags om att besked skulle komma i Fredags men inget hört än.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp