Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Fortfarande inga nya ansökningar?

Någon som..

Fått några pengar,ni som blev godkända förra veckan?? Jag fick ju mail där de frågade om jag fortfarande var intresserad av lånet efts det gått så lång tid....såg att det var fler som fått som jag...men sen jag mailade tillbaka till dem den 22/1 och bekräftade att jag fortfarande ville ha lånet har jag inte hört något !!!

Fått några pengar,ni som blev godkända förra veckan?? Jag fick ju mail där de frågade om jag fortfarande var intresserad av lånet efts det gått så lång tid....såg att det var fler som fått som jag...men sen jag mailade tillbaka till dem den 22/1 och bekräftade att jag fortfarande ville ha lånet har jag inte hört något !!!

Samma här, svarade jag ville ha lånet men sen inte hört något eller fått någon utbetalning . Mailat dom igen men inget svar.

Testade ringa dit alldeles nyss telefonsvarare som meddelar öppettider från 10.00 bla bla bla
klockan är mer än de.. verkar som de inte blir nåt fast man fått godkänd ansöka

Någon!!.......

Som hört el fått pengar idag? Kanske det är dags att bojkotta dinfinans nu,en gång för alla
då de håller på så här och godkänner lån efter 2 veckors väntan för att sedan inte betala ut
eller höra av sig ytterligare då de fått bekräftat via mail att man fortf vill ha lånet,det var ju de själva som gjorde den förfrågan,huruvida man fortf ville ha lånet eller ej!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp