Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Sök inte lån hos dom!!! Blufföretag...många som fått bluffakturor från dom senaste tiden.

Nån mer som har lån hos dem men inte hört nåt på flera månader? Har gjort en struts när det gäller dem o kört ner huvut i sanden o hoppas att de glömt bort mig. Lite orolig dock att man ska få brev från fogden där de lägger på massa ränta, så jag tar gärna emot lite feedback hur ni tycker jag ska hantera det.

Med vänlig hälsning Nisse

Nån mer som har lån hos dem men inte hört nåt på flera månader? Har gjort en struts när det gäller dem o kört ner huvut i sanden o hoppas att de glömt bort mig. Lite orolig dock att man ska få brev från fogden där de lägger på massa ränta, så jag tar gärna emot lite feedback hur ni tycker jag ska hantera det.

Med vänlig hälsning Nisse

Jag är i samma situation och skulle gärna ta emot lite råd.

Tjena. Har gått över ett år sen och inte hört något än så borde va lugnt.

Nä helt säker kan man ju aldrig vara , tror dock de skulle få svårt att få igenom ett eventuellt krav om man kör det till tingsrätten, då de helt plötsligt slutade skicka fakturor samt ej svarade på tel/mail.

Jag tog ett lån hos dem som blev obetalt då vi inte kom överens om avbetaltningsplan efter ganska precis 1 år ringde de mig och sa att om jag inte betalade nu så gick det direkt till KFM
De var i alla fall så justa att jag fick delbetala på 6 månader så säker kan man inte vara.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp