Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Tack till: va bra !!

För våran del rasade allt nu när vår son blev sjuk många bolag har varit jätte snälla och gett oss uppdelning men vissa har skickat oss direkt till KF utan någon som helst förståelse . Och det handlar inte om att vi INTE vill betala och göra rätt för oss. Utan det handlar om att vi tappat fotfästet men jag hoppas vi återkommer

//

Jo jag är här för att säga sanningen som många här inne inte insett. Jag är tack o lov skuld fri, men lycka till allesammans vänner.

Det är ju skönt för dig men stick inte kniven i de som redan ligger ner
Kanske vi kommer dit en dag också men inte sitter jag då här och kastar en massa dynga på dom som är här på forumet.
Du hittade ju hit så du har väl också suttit i skiten då kan jag förstå

För våran del rasade allt nu när vår son blev sjuk många bolag har varit jätte snälla och gett oss uppdelning men vissa har skickat oss direkt till KF utan någon som helst förståelse . Och det handlar inte om att vi INTE vill betala och göra rätt för oss. Utan det handlar om att vi tappat fotfästet men jag hoppas vi återkommer

//

Är först när man själv varit med om något som rubbar tillvaron ordentligt som man kan förstå tyvärr.

Efter att ha jagat dem så fick svar i em att jag måste göra ansökan med bankid. Min leg dög inte. Fick en gratis kod men det går ju inte att söka nu på deras hemsida. Så den koden kommer jag nog inte att få användning för. Har idag lyckats få ett banklån men det betalas ju inte ut förrän slutet på nästa vecka. Deras förhalande har verkligen ställt till det.

Själv födde jag ett svårt handikappad son för ca 6mån och då vart vårat liv inte så lätt, jag har aldrig fått en påminnelse på en räkning i hela mitt liv, nu sitter vi med kfm- skulder och det beror mycket på att försäkringskassan har dröjt med utbetalningar för oss och inte tyckte dom heller att vi båda behövdes på sjukhuset fast våran älskade son var multihandikappad så en utav oss har blivit utan ersättning, så vi har ofta levt på smslån ,så det kan gå rätt snabbt att ekonomin kraschar när ens liv tar andra vägar

Fått svar på mejl idag, har mejlat många gånger utan svar. De sa att systemen var överbelastade, för att de fått in massa ansökningar. Och massa som mejlar dem. De tackade för min förståelse och sa att jag skulle invänta svar i morgon.
Sökte i söndags och har inte fått varken godkänt eller avslag.

Får väl se i morgon om nåt händer...

Det är ju skönt för dig men stick inte kniven i de som redan ligger ner
Kanske vi kommer dit en dag också men inte sitter jag då här och kastar en massa dynga på dom som är här på forumet.
Du hittade ju hit så du har väl också suttit i skiten då kan jag förstå

Ja håller med och alla har inte en pappa som ställer upp vem skulle inte ta sig ur skiten om man kunde????

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp