Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Någon mer som fått pengar som inte har nordea eller sparbanken. Börjar faktiskt misströsta nu. Tror inte det blir några pengar. Och jag har mailat kundtjäst men inget svar idag! :-(

Någon mer som fått pengar som inte har nordea eller sparbanken. Börjar faktiskt misströsta nu. Tror inte det blir några pengar. Och jag har mailat kundtjäst men inget svar idag! :-(

Har du fått ett godkännande? Jag mailade kundtjänst igår och bad dom höra av sig men har inte fått något svar än.

Håller med...

Handelsbanken har jag...mailade dem i går men inget svar!För min del så vet jag fortf inte om jag är godkänd el ej...!! De har tagit upplysning iaf. Segt är detta och trist,,jag önskar bara få veta...men det finns ju de här på forumet som ju väntat i en vecka så..!
Inget snabblån detta iaf..

Har du fått ett godkännande? Jag mailade kundtjänst igår och bad dom höra av sig men har inte fått något svar än.

Jag har fått mail om att jag är godkänd men att dom har problem, fick ett svar igår på dagen att det är en underleverantör som har problem. Sedan har jag nog mailat 3-4 gånger till. Men tyst. Sökte i torsdags. Fick håll i dom i måndags. Då var det min id som var suddig. Fixade det och sedan kontakten igår. Och nu inget. Och jag behöver pengarna idag. Surt.

Jag har fått mail om att jag är godkänd men att dom har problem, fick ett svar igår på dagen att det är en underleverantör som har problem. Sedan har jag nog mailat 3-4 gånger till. Men tyst. Sökte i torsdags. Fick håll i dom i måndags. Då var det min id som var suddig. Fixade det och sedan kontakten igår. Och nu inget. Och jag behöver pengarna idag. Surt.

Ok, sökte själv i måndags, fått bekräftat stt ansökan är gjord och sett att dom tagit upplysning i måndags men sen inte hört något. Ja är surt när man verkligen måste ha dom där tusenlapparna.

Varför..

Går de inte ut på Forumet och berättar om att de har problem och förklarar......
Såg ju att de gjort det förut!! Det är surt när man verkligen behöver pengarna!!
Undrar hur många som väntar på att få svar från dem egentligen?

dinfinans

Ansökte den 3 jan och de tog uc den 6 men har inte fått svar om det är ja eller nej.

Jag har inte hört ett pip jag heller. Ansökte i söndags.

inget..

sökte i mandags,vet bara de tagit upplysning..inget ja el nej
men fått mail om de mottagit o senare mail om dessa problem att betala ut till de andra bankerna som inte är nordea o swedbank ! Har ni andra fått det mailet om bankproblemen...?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp