Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

På mig tog dem ingen UC, utan dem tog via Soliditet. Och jag fick mina pengar dagen efter som dem öppnade lånesidan!. Fick beviljat 4000:-
Verkar som att det varierar från person till person! Skumt som tusan!

Tycker det börjar bli dags att varna andra för dessa. Annars får de ju skriva att utbetalning bara funkar till vissa banker. Har aldrig varit med om något liknande. Jag har seb. En av de stora etablerade bankerna. Kan ju inte vara några problem att föra pengarna dit. Annars får de ju lösa det på något smidigt sätt. Fast det värsta är bristen på information. Jag vill veta...får jag mina pengar eller inte. Om inte..tala då om det. Eller är pengarna slut.

Fick pengar

Fick mina pengar igår. efter 1 vecka
Har SEB

Fattar inte vad som händer. Jag har Swedbank och ingenting har hänt, inte ens svar på ansökan klarar dom av att ge.

Någon som har fått utbetalt utan att fått svar på ansökan innan?

mailat

Har mailat dem flera gånger....inge svar!Har ni som mailat el ringt,fått svar...???
Är rätt trött på att de startar utlåning,,men skiter att informera sina kunder!!
Fattar inte,då hemsidan är hur seriös som helst med e-leg och allting..!!

säger sanningen

Till oregistrerad gäst och kallar oss gamar?.
Vad gör du på detta forum om du ändå inte tillför något

Jo jag är här för att säga sanningen som många här inne inte insett. Jag är tack o lov skuld fri, men lycka till allesammans vänner.

va bra !!

Det är väl skönt,då vet du också hur det är att inte vara det eller hur,förutsättningarna för oss alla här är olika och det är så att man ska vara försiktig med att döma människor bara rakt av...anser jag!! Det finns olika och mycket ofta tråkiga händelser som gjort att saker och ting inte blev som du tänkt,för min del en familjetragedi med dödlig utgång!! Allt rasar på 2 sekunder...Det handlar om att överleva och har man ingen i sin närhet som kan ställa upp så är det inte lika lätt huuur gäärna du än vill,,reda upp allt ! Tack för ordet och ett bra forum!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp