Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Skillnad på ett vaccin som ba kommit hux flux och vaccinen som funnits ett tag. Går inte jämnföra dom så det där är bara dålig jämnförelse.
Hur tror du vaccinen ”som funnits ett tag” blivit så effektiva som de är idag? Tänk hela tankevurpan innan du kastar ur dig en massa strunt.

Men va? Finns det folk som inte tycker som dig @Inflames ?? Låt oss som inte vill ta dos 45 och se ut som vandrade glödlampor vara. Ta du ditt vaccin och berätta för din omgivning om hur satans duktig du är som drar ditt strå
Hahaha du låter som vissa av mina pensionärer som tror man blir chippad, mm mm
Men va? Finns det folk som inte tycker som dig @Inflames ?? Låt oss som inte vill ta dos 45 och se ut som vandrade glödlampor vara. Ta du ditt vaccin och berätta för din omgivning om hur satans duktig du är som drar ditt strå till stacken.
Haha tror du handlar om att slå sig på bröst och visa sig duktigt. Snacka om att bli kränkt. Det handlar om att fortsätta hjälpa till mot pandemin. Antingen ta vaccin för förhoppningsvis hjälpa såna som dig med dålig pump som du ordagrant beskrev det. Ligg kvar hemma pojk så tar vi andra risken istället

nu lämnar vi ett vaccin här och försöker fokusera på skulder.

Haha tror du handlar om att slå sig på bröst och visa sig duktigt. Snacka om att bli kränkt. Det handlar om att fortsätta hjälpa till mot pandemin. Antingen ta vaccin för förhoppningsvis hjälpa såna som dig med dålig pump som du ordagrant beskrev det. Ligg kvar hemma pojk så tar vi andra risken istället

nu lämnar vi ett vaccin här och försöker fokusera på skulder.
Du har rätt, dock tyckte jag det va skönt att prata om något annat än skulder, för det är det ända som flyger i mitt huvud atm haha

Hur tror du vaccinen ”som funnits ett tag” blivit så effektiva som de är idag? Tänk hela tankevurpan innan du kastar ur dig en massa strunt.
Strunt? Låt mig tycka vad fan jag vill. Äre efter första eller andra sprutan man blir besatt och måste härga på folk som har en annan åsikt? Frågar åt en kompis

Skillnaden då va att man inte mass vaccinera folk :) utan prova innan. Men vad är bieffektens av detta om säg 3 år ? 5 år ? 10 år? Ingen vet? Exakt... men vill du ta ditt vaccin gör det men låt andra ha en åsikt och sluta bli som en hyena. Låter som det är en familje medlem du försvarar inte ett vaccin haha....

Säger ju det går ej säga sin åsikt för ska som vanligt en vaccinerad Vaccinpolis koma börja härga utan att kunna låta någon annan ha sin åsikt haha... fanatiskt alltid också "foliehatt" är inte ordförrådet större än så? Eller gåre ba se en sida av myntet ;)

Det roliga är att folk gladeligen tar det årliga vaccinet mot influensa men att covid vaccin skulle bli årligt tex är helt uteslutet? Hur tänker ni? Ska vi sluta vaccinera och återfå dödliga sjukdomar som vi nästan utrotat tack vare vaccin?

Fast nu tas det inte ett vaccin per år utan vissa får sin TREDJE dos nu på ett år. Ska man springa var och varannan vecka och vaccinera sig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp