- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
Ja jo men vi leker med döden och i många andra aspekter är det straffbart att döda andra människor…Jag tycker alla får göra vad dom vill. Jag kommer inte vaccinera mig. Däremot är jag MOT att det ska finnas vaccinpass att folk intr får göra själv vad dom vill. Det är brott mot mänskliga rättigheter....
Det här är det enda jag skriver angående detta ämne. Det är min åsikt och köper att alla tycker olika. Har mycket mer att tillägga och diskutera angående vaccin. Men då jag känner att det ofta skapar irritation och tjafs och att alla tycker olika.Jag tycker alla får göra vad dom vill. Jag kommer inte vaccinera mig. Däremot är jag MOT att det ska finnas vaccinpass att folk intr får göra själv vad dom vill. Det är brott mot mänskliga rättigheter....
hoppas ni förstår! Men min åsikt är iaf att alla ska ha rätt göra vad dom vill och tvång och vaccinpass är brott mot grundlagarna. Sen har jag mer åsikter angående vaccinet i sig men den energin sparar jag på prata lån hjälpa andra och mig själv istället❤️
Första vaccinerade jag gör som resonerar som digJag har valt att vaccinera mig, men jag håller med om de här med vaccinpass.. Satt och fundera på det där här om dagen, oavsett vaccinerad eller inte så kan man fortfarande dra med sig smittan vidare. Vi som är vaccinerade blir mindre sjuka än de som inte är det, men återigen kan vi fortfarande sprida smitta. Vad gör då vaccinpass för skillnad?
Jo de gör att jag kan gå in på evenemang osv, EVENTUELLT smittad och sprider det runt mig..![]()
och inte hackar på ovaccinerade. Det ger mig lite hopp ❤️Skillnad på ett vaccin som ba kommit hux flux och vaccinen som funnits ett tag. Går inte jämnföra dom så det där är bara dålig jämnförelse.Det roliga är att folk gladeligen tar det årliga vaccinet mot influensa men att covid vaccin skulle bli årligt tex är helt uteslutet? Hur tänker ni? Ska vi sluta vaccinera och återfå dödliga sjukdomar som vi nästan utrotat tack vare vaccin?