Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Se det så här . När alla är vaccade så har covid/omikron/babianröv/h23p18vde lr vad det nu kommer kallas ingenstans att ta vägen
hahahhahaha

90% av alla över 18 är vaccinerade i UK,Danmark och Norge...Tycker du det ser bra ut :D?

Jag har dessutom tagit två doser Pfizer precis som alla andra vaccin i svenska vaccinationsprogramet. Men man måste vara bra naiv om man tycker det ser lovande ut bara för man tagit 2 sprutor och snart tagit 5 till.
Jag är också 2 vaccinerad och kommer ta allt för på något sett bidraga till döda denna skiten. Hellre bidraga än att sitta hemma och vara en anti skiträdd för allt i hela världen.

Ö
hahahhahaha

90% av alla över 18 är vaccinerade i UK,Danmark och Norge...Tycker du det ser bra ut :D?

Jag har dessutom tagit två doser Pfizer precis som alla andra vaccin i svenska vaccinationsprogramet. Men man måste vara bra naiv om man tycker det ser lovande ut bara för man tagit 2 sprutor och snart tagit 5 till.
hahahhahaha

vem har överhuvudtaget skrivit att det ser lovande ut ?
sluta genast med rödvinet om du ser saker som ingen annan ser. Och istället gå och ta vaccin nr 3 och avvakta.

Lätt !! Om det forfarande bidrar till att vi någongång förgör pandemin, kommer du fortfarande vara den lilla rädda som står bakom alla och pekar ?

Fast nu har 90% i England,Norge och Danmark tagit vaccinet och dessa tre länder har just nu värst smittspridning i hela Europa så jag tror nog snarare att du får hitta ngot annat som kan förgöra pandemin. Vaccin - failed :(

Fast nu har 90% i England,Norge och Danmark tagit vaccinet och dessa tre länder har just nu värst smittspridning i hela Europa så jag tror nog snarare att du får hitta ngot annat som kan förgöra pandemin. Vaccin - failed :(
Det kommer antagligen vara dessa länder ligger i topp nästa år som säkrast, ingen har sagt att pandemin är över bara för att vi tagit dos 2, alla förutom trögskallar kan räkna ut att det kommer muterat.
så antingen står man jämnte och gnäller av vaccin ”failed ” lr så fortsätter man vara försökskanin,

Men va? Finns det folk som inte tycker som dig @Inflames ?? Låt oss som inte vill ta dos 45 och se ut som vandrade glödlampor vara. Ta du ditt vaccin och berätta för din omgivning om hur satans duktig du är som drar ditt strå till stacken.

Jag är för vaccin. Men tror samtidigt att vi behöver tänka kritiskt. Jag har tagit mina 2 . Men om dom kräver att jag tar 72 till så är det inte längre välvilja det handlar om utan om politik och att styra över människor. Och framförallt, tjäna så mycket pengar som möjligt!

Men va? Finns det folk som inte tycker som dig @Inflames ?? Låt oss som inte vill ta dos 45 och se ut som vandrade glödlampor vara. Ta du ditt vaccin och berätta för din omgivning om hur satans duktig du är som drar ditt strå till stacken.
Hahaha du låter som vissa av mina pensionärer som tror man blir chippad, mm mm :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp