Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Fast nu har 90% i England,Norge och Danmark tagit vaccinet och dessa tre länder har just nu värst smittspridning i hela Europa så jag tror nog snarare att du får hitta ngot annat som kan förgöra pandemin. Vaccin - failed :(
Men nu pratar vi oxå om att Omikron ger betydligt färre dödsfall jämfört med 'originalet'. Det sägt av experterna att denna tom är 'very mild'.

Men nu pratar vi oxå om att Omikron ger betydligt färre dödsfall jämfört med 'originalet'. Det sägt av experterna att denna tom är 'very mild'.

Det är det jag menar, det pågår en hysteri. Masshysteri dessutom. Jag tog mina 2 doser Pfizer (fast jag hade Covid-19 tidigare) och känner att nu får det räcka.

Allt detta som sker nu känns vara någon form utav masspsykos som går ut på att folk ska vaccinera sig en gång i månaden med vaccin som exemplevis fått flera fotbollsspelare att lägga ner karriären.

Det är det jag menar, det pågår en hysteri. Masshysteri dessutom. Jag tog mina 2 doser Pfizer (fast jag hade Covid-19 tidigare) och känner att nu får det räcka.

Allt detta som sker nu känns vara någon form utav masspsykos som går ut på att folk ska vaccinera sig en gång i månaden med vaccin som exemplevis fått flera fotbollsspelare att lägga ner karriären.
Tack terry! Du är den första jag gör som vaccinerat sig med det tankesättet. Mass psykos är det verkligen. Får även folk och grupper att vända sig mot varann. Och vaccinpass är global farcism rakt igenom. Så sjukt vart är friheten???

Haha fy fan vilka bra jävla argument ni kommer med :facejoy: Snacka om att ha noll jävla substans (eller kunskap om, för den delen) bakom era påståenden.
Jag skiter fullständigt i om ni struntar i att ta vaccin, eller tar vaccin varje vecka. Gör vad fan ni vill. Men snacka inte massa jävla dynga om sånt ni inte vet något om eller är för lata för att läsa på om. Uppenbarligen.

Haha fy fan vilka bra jävla argument ni kommer med :facejoy: Snacka om att ha noll jävla substans (eller kunskap om, för den delen) bakom era påståenden.
Jag skiter fullständigt i om ni struntar i att ta vaccin, eller tar vaccin varje vecka. Gör vad fan ni vill. Men snacka inte massa jävla dynga om sånt ni inte vet något om eller är för lata för att läsa på om. Uppenbarligen.
Precis lika bra som dina :) några fler svordomar kunde du väl slängt in?

Vaccinpolisen Du som är så duktig vad är bieffekten efter ett par år av vaccinet? Du som
Är så påläst? Kan. Du inte berätta för oss?

Man får tycka vad man vill om vaccinet men att påstå att det är framtaget huxflux är rent nonsens.
"19" i Covid-19 står för att det är den 19:e kända varianten av coronavirus.
Det har alltså funnist 18 tidigare infektioner som man har tagit fram vaccin till. Här gällde det att uppdatera det till den senaste varianten. Ett vaccin fanns i princip klart våren 2020, men på grund av kliniska tester rullades det ut först i slutet av året.

Man får tycka vad man vill om vaccinet men att påstå att det är framtaget huxflux är rent nonsens.
"19" i Covid-19 står för att det är den 19:e kända varianten av coronavirus.
Det har alltså funnist 18 tidigare infektioner som man har tagit fram vaccin till. Här gällde det att uppdatera det till den senaste varianten. Ett vaccin fanns i princip klart våren 2020, men på grund av kliniska tester rullades det ut först i slutet av året.
18 tidigare ja vad säger att det är samma som det här?

Vaccinpolisen Du som är så duktig vad är bieffekten efter ett par år av vaccinet? Du som
Är så påläst? Kan. Du inte berätta för oss?
Är du för lat eller har för lågt IQ för att bilda dig själv inom vaccinforskning så får du förbli foliehatt så länge du vill ^^

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp