Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Inte meningen göra någon upprörd. Jag lämnar denna diskussion nu iallfall, ber om ursäkt om någon kände sig kränkt eller vad som. Inte min mening. Peace&love❤️

Man granskar när mormor swishar lina 200 kronor och kräver underlag i all oändlighet men detta verkar fungera desto bättre....

Jag tycker alla får göra vad dom vill. Jag kommer inte vaccinera mig. Däremot är jag MOT att det ska finnas vaccinpass att folk intr får göra själv vad dom vill. Det är brott mot mänskliga rättigheter....
Helt med dig. Tycker dessutom att detta är patetiskt det vi sysslar med. Move on liksom.

Har haft covid och tagit 2 sprutor, drar ett streck där kommer bara ta fler om det behövs för att röra sig ute i samhället.

Är helt emot vacinpass, dessutom verkar omicron vara betydligt mildare, så vi är väl påväg mot en ny ”säsongsinfluensa” och då kommer det räcka med att de äldre och sjuka vaccinerar sig årligen mot en ny variant.

En liten komisk/rolig grej. Brukar handla våtservetter åt min son brukar köpa på apotea 3 för 99 eller 1 för 39. Nu ladda ja ner amazon appen fick 100kr check. Kollade våtservetter där för brukar handla där ibland för dom har bra priser bättre än apotea. Så går jag in kollar då kosta 12 pack 269 (nedsatt från 369). Så jag lägger i varukorgen tänker att Nae den där koden funkar ej. Så bockar ja i och helt plötsligt blev det 169 kr FÖR 12 PAKET. Det är 330 kr billigare än vad jag brukar köpa för annars. Det gjorde min dag måste jag säga!

Nu till saken efter spelberoendet har jag lärt mig "värdet" av pengar mer. Hade det varit innan hade ja ej brytt mig. Men nu gjorde det komiskt nog mig glad att jag "tjäna 330kr" tänker liksom kan lägga det på spar till min son ist, eller göra nått kul med våra barn eller kanske ammortera mer!

tycker bara det va en liten kul grej. Haha

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp