Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vi som klarade skuldsaneringen och vill hjälpa andra vidrare.

Kostar ca 2000:- att dra ut en tand, en ny kan man ju sätta i när man har råd, eller saneringen är slut. Nya glasögon kan man köpa nonamebågar med glas för 1000-2000:-

Kostar ca 2000:- att dra ut en tand, en ny kan man ju sätta i när man har råd, eller saneringen är slut. Nya glasögon kan man köpa nonamebågar med glas för 1000-2000:-
Två par till priset för ett på Specsavers, bågar över 395 kr, glas ingår.

Förövrigt så landade min uc på 0,6 efter avslutad sanering

Var det inte lite sämre än förväntat eller?

är ju mycket som styr, tror jag haft 0,4 som bäst. Kanske kryper ner lite till när det gått längre tid, för kan ju inte ha bättre förutsättningar direkt 0 krediter 0 kreditupplysningar och inget deklarerat underskott.

möjligtvis att ett outnyttjat kreditkort drar ner lite, har för närvarande inget sådant heller.

är ju mycket som styr, tror jag haft 0,4 som bäst. Kanske kryper ner lite till när det gått längre tid, för kan ju inte ha bättre förutsättningar direkt 0 krediter 0 kreditupplysningar och inget deklarerat underskott.

möjligtvis att ett outnyttjat kreditkort drar ner lite, har för närvarande inget sådant heller.
Jag förstår… ska bli intressant och se vad mitt blir när jag är klar i mars…
Har dock ett underskott för 2022 och lär bli ungefär samma för 2023 eftersom flertalet av mina borgenärer har rapporterat in ränta till Skatteverket…

Märkligt att ingen av dina borgenärer har gjort det… tydligen inte en enda…

Jag förstår… ska bli intressant och se vad mitt blir när jag är klar i mars…
Har dock ett underskott för 2022 och lär bli ungefär samma för 2023 eftersom flertalet av mina borgenärer har rapporterat in ränta till Skatteverket…

Märkligt att ingen av dina borgenärer har gjort det… tydligen inte en enda…

har fått tillbaka hyfsat alla år, utom förra året. Av någon anledning så var det endast en som inte bokförde hela betalningen mot kapitalbeloppet och det var en småsumma. Så har underskott typ 300:- men räkna det som 0.

mitt projekt när jag har tid är att begära ut och granska senaste deklerationerna för att se om jag kan ompröva och få tillbaka pengar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp