Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vi som klarade skuldsaneringen och vill hjälpa andra vidrare.

Det är därför man inte använder svenska konton för sina spelvinster. Jag har pengar på utländska konton och lever ganska bra fast jag har skuldsanering. Tar bara ut pengar när jag verkligen behöver. Spela på sidor där du kan sätta in och ta ut med utländska alternativ är det bästa.

Finns revolut, paypal, neteller och ett flertal andra alternativ där man kan ha kort kopplat. Är även väldigt lätt att öppna bankkonton i EU länder också om man vill handla med kryptovalutor som inte svenska banker tillåter.

Dock är det sjukt att man ska ompröva en spelvinst där det krävts en prestation för att vinna. T.ex lotto så förstår jag att omprövning ska göras men om det krävs en prestation för att vinna så är det sjukt att man ska ompröva.

Det går ju inte att ompröva om man gör förluster direkt så varför ska man ompröva när man tagit en risk med sina egna pengar? Som dessutom krävt en motprestation.
Jisses vilket provokativt inlägg. Det finns de som skulle göra allt för en skuldsanering och se den ekonomiska rehabiliteringen som en ynnest medans du leker rundor. Jag hoppas innerligt att du är en fejkprofil och inte på riktigt.

Hej !
Jag har skuldsanering, 2 år kvar . Men behöver hjälp med en fråga . Jag är i mycket stort behov av nya glasögon och att gå till tandläkaren. Kostnad totalt 30 000kr. Vet inte hur jag ska få till detta… tips??

Tror du får kontakta socialtjänsten och berätta din situation.Tänder och Ögon borde du få bidrag för

Hej !
Jag har skuldsanering, 2 år kvar . Men behöver hjälp med en fråga . Jag är i mycket stort behov av nya glasögon och att gå till tandläkaren. Kostnad totalt 30 000kr. Vet inte hur jag ska få till detta… tips??
Betalningsfria månader + buffert?

Lever existensminimum 5mån och 6e bet fri.30000kr helt omöjligt för dom flesta av oss att spara undan.Låt säga att du betalar 10000kr mån till kronofogden tar det ju 18mån lägger undan bet fri månad .Funkar ju inte om tar har tandvärk.Helt övertygad att Soc hjälper till

Lever existensminimum 5mån och 6e bet fri.30000kr helt omöjligt för dom flesta av oss att spara undan.Låt säga att du betalar 10000kr mån till kronofogden tar det ju 18mån lägger undan bet fri månad .Funkar ju inte om tar har tandvärk.Helt övertygad att Soc hjälper till
Nej, soc kommer inte hjälpa till när man har inkomst. Vare sig till tänder eller glasögon.

Du har tyvärr fel där. Soc kollar alltid tre månader tillbaka på inkomsten och har du en inkomst så hjälper de inte till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp