Två par till priset för ett på Specsavers, bågar över 395 kr, glas ingår.Kostar ca 2000:- att dra ut en tand, en ny kan man ju sätta i när man har råd, eller saneringen är slut. Nya glasögon kan man köpa nonamebågar med glas för 1000-2000:-
Två par till priset för ett på Specsavers, bågar över 395 kr, glas ingår.
Jag har gjort några byten under min skuldsanering och det har kostat mig runt 1000 kr per gång.ja precis är inte speciellt dyrt med glasögon om man inte ska ha märkesbågar.
Var det inte lite sämre än förväntat eller?Förövrigt så landade min uc på 0,6 efter avslutad sanering
Var det inte lite sämre än förväntat eller?
Jag förstår… ska bli intressant och se vad mitt blir när jag är klar i mars…är ju mycket som styr, tror jag haft 0,4 som bäst. Kanske kryper ner lite till när det gått längre tid, för kan ju inte ha bättre förutsättningar direkt 0 krediter 0 kreditupplysningar och inget deklarerat underskott.
möjligtvis att ett outnyttjat kreditkort drar ner lite, har för närvarande inget sådant heller.
Jag förstår… ska bli intressant och se vad mitt blir när jag är klar i mars…
Har dock ett underskott för 2022 och lär bli ungefär samma för 2023 eftersom flertalet av mina borgenärer har rapporterat in ränta till Skatteverket…
Märkligt att ingen av dina borgenärer har gjort det… tydligen inte en enda…