Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vi som klarade skuldsaneringen och vill hjälpa andra vidrare.

Det vet jag. Tänker mer på att jag inte går runt ekonomiskt utan att jämka. Mer intressant om man får ha förmånsbil vid skuldsanering. Troliga svaret är NEJ. Men vill få det bekräftat :)
Jag har skuldsanering och förmånsbil, inga konstigheter.

Hej !
Jag har skuldsanering, 2 år kvar . Men behöver hjälp med en fråga . Jag är i mycket stort behov av nya glasögon och att gå till tandläkaren. Kostnad totalt 30 000kr. Vet inte hur jag ska få till detta… tips??
Jobba xtra i Norge kanske funkar ifall du har möjlighet till det. Du öppnar ett norsk bankkonto och man får bankomatkort till det kontot. Pengarna syns/registreras inte i Sverige.

Fick en upplysning tagen varje år utom år fem. PRA-group tog upplysning på mej.
Kommer du ihåg om PRA även tog en upplysning på Dig sista tiden innan du blev klar med saneringen?
Jag har noterat att dom tar Bisnode upplysning och det står med gällande ”förfrågningar”.
Dom har inte tagit någon upplysning på mig på snart 2 år nu. Mina första år med skuldsanering tog dom upplysning varje år mitten av april…
Känns jobbigt om dom tar en upplysning igen nu när min sanering snart är klar och deras namn sen står med som frågeställare i 12 månader… :(

Kommer du ihåg om PRA även tog en upplysning på Dig sista tiden innan du blev klar med saneringen?
Jag har noterat att dom tar Bisnode upplysning och det står med gällande ”förfrågningar”.
Dom har inte tagit någon upplysning på mig på snart 2 år nu. Mina första år med skuldsanering tog dom upplysning varje år mitten av april…
Känns jobbigt om dom tar en upplysning igen nu när min sanering snart är klar och deras namn sen står med som frågeställare i 12 månader… :(
Sista året var det ingen som tog upplysning. Bara efter saneringen var klar.

Sista året var det ingen som tog upplysning. Bara efter saneringen var klar.
Men tog dom Bisnode på dig eller var det Creditsafe?
På mig har dom alltid tagit Bisnode och deras upplysning har synts som en förfrågan… vill ogärna få en sån nu sista veckorna :(

Men tog dom Bisnode på dig eller var det Creditsafe?
På mig har dom alltid tagit Bisnode och deras upplysning har synts som en förfrågan… vill ogärna få en sån nu sista veckorna :(
Kollade Kivra. Jo de tog Bisnode men såg nu att de bara tog fram till 2019. Efter det är det visst Arvato finance som tagit creditsafe 2020 och 2021. Men sen ingen mer under saneringen.

Kollade Kivra. Jo de tog Bisnode men såg nu att de bara tog fram till 2019. Efter det är det visst Arvato finance som tagit creditsafe 2020 och 2021. Men sen ingen mer under saneringen.
Var din sanering slut 2022 eller ?!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp