Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vi som klarade skuldsaneringen och vill hjälpa andra vidrare.

pompon kommer slå något sorts rekord hur snabbt någon lyckats gå från avklarad skuldsanering till att komma tillbaka på löneutmätning en dag
Nej, det kommer jag inte eftersom jag har spärrat mig hos alla lånebolag. Intressant att du vet orsaken till min skuldsanering för övrigt. Du bara utgår från att den härstammar från spel? Kanske för att din egen gör det.

Jag har spelat massor och därför fått tillbaka pengar av spelbolag tidigare, ja. Men hur vet du att det är orsaken till att jag har skuldsanering?

Inte så säker på att du har skuldsanering öht, mest troligt ett nättroll. Men det stämmer, alla här har dragit den slutsatsen i så fall

Inte så säker på att du har skuldsanering öht, mest troligt ett nättroll. Men det stämmer, alla här har dragit den slutsatsen i så fall

Jag är väl den enda i tråden som inte skriver one-liners och inlägg på 3 rader för att jaga likes?

Jag har skuldsanering men har inte ens nämnt spel i min ansökan utan det beror på andra orsaker att jag har skuldsanering.

Allt spelande jag någonsin gjort är för mina egna pengar som jag tjänat genom förvärvsarbete.

". Nej, men varken jobb, familj, vänner eller kollegor känner till min situation och jag föredrar att hålla min privatekonomi privat och min användare anonym då eventuella läckor skulle kunna bränna broar med personer jag känner och spridas vidare. "

Du är dock ett troll som har skuldsanering men är så feg och ynklig som människa att du inte ens vågar tala om det för din egen familj. Haha, satan vad sorgligt att ha så dålig relation till sitt eget kött och blod att man hemlighåller en skuldsanering. Även för sin vänner.

Senast ändrad:
Jag är väl den enda i tråden som inte skriver one-liners och inlägg på 3 rader för att jaga likes?

Jag har skuldsanering men har inte ens nämnt spel i min ansökan utan det beror på andra orsaker att jag har skuldsanering.

Allt spelande jag någonsin gjort är för mina egna pengar som jag tjänat genom förvärvsarbete.
Ja men om du har sanering pga av annat men du ändå anser du har råd med spel sedan tidigare? Hör du inte själv hur skevt det låter?

Du skulle aldrig fått från första början om du nu har råd med spel på din lön. Har inget med att göra att du anser något. Då hade du fan kunnat betala dina skulder med och sen spelat hur mycket du velat

Ja men om du har sanering pga av annat men du ändå anser du har råd med spel sedan tidigare? Hör du inte själv hur skevt det låter?

Du skulle aldrig fått från första början om du nu har råd med spel på din lön. Har inget med att göra att du anser något. Då hade du fan kunnat betala dina skulder med och sen spelat hur mycket du velat

Du vet att kronofogden räknar på ett existensminimum va? Så långt är du med?

Sen behöver man inte ompröva om man efter det får typ 2.000 mer i lön längre fram utan bara om man tjänar konstant 4-5000 mer enligt min handläggare. Om jag sen väljer att leva på vatten och bröd istället för att köpa dyr mat och lägger mina pengar på spel för att eventuellt få mer pengar så är det väl mitt val?

Eller ska du säga till folk med skuldsanering att de aldrig borde fått en skuldsanering för de har ju fortfarande råd med mat, cigaretter, pizza till helgen och Leos lekland till barnen? Inget av det nödvändigt för att överleva förutom mat då.

Så länge jag betalar min skuldsanering så får jag väl göra vad jag vill med resten? Knarka upp dem om jag så vill.

Senast ändrad:
Du vet att kronofogden räknar på ett existensminimum va? Så långt är du med?

Sen behöver man inte ompröva om man efter det får typ 2.000 mer i lön längre fram utan bara om man tjänar konstant 4-5000 mer enligt min handläggare. Om jag sen väljer att leva på vatten och bröd istället för att köpa dyr mat och lägger mina pengar på spel för att eventuellt få mer pengar så är det väl mitt val?

Eller ska du säga till folk med skuldsanering att de aldrig borde fått en skuldsanering för de har ju fortfarande råd med mat, cigaretter, pizza till helgen och Leos lekland till barnen? Inget av det nödvändigt för att överleva förutom mat då.

Så länge jag betalar min skuldsanering så får jag väl göra vad jag vill med resten? Knarka upp dem om jag så vill.
Förstår det finns skor med kardborreband : )

Förstår det finns skor med kardborreband : )

Originellt inlägg. Aldrig sett förr.

När argumenten tryter..
Du kan fråga google vad det betyder.

Skönt att bara ha 1 år kvar snart på saneringen. Man lever verkligen bra med skuldsanering. Det går inte ens att jämföra med löneutmätning som är helvetet på jorden. Jag tycker verkligen det borde vara tuffare. Frimånaderna borde tas bort. Ska ju kännas lite att ha en skuldsanering kan jag tycka.

Är du lite mindre bitter så kanske du också kan få en skuldsanering. : )

Senast ändrad:
Försöka få dig att förstå är totalt bortkastad energi = ) Men kör på som du gör = )

Kör på du med. Det går bra?
Har du ens beslutad sanering?
Endå snackar du som att du vore expert på ämnet.

Vem av oss har gått igenom 4 år med det och vem av oss har inte ens beslutad skuldsanering? Du är gullig. = )

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp