- Meddelanden
- 2 027
- Mottagna reaktioner
- 1 140
- Poäng
- 897
Tyvärr är Gothia det värsta inkassobolaget på marknaden. Helt hopplösa.Okej ska ringa och prata med gothia då jag tror att dom flesta av mina krediter hamnar
Jag tror som vissa andra här att det bästa är att släppa allt. Jag provade också att lösa det utan KFM inblandning (2ggr dessutom) men alltså energin det tar från en, det är bara inte värt det. Är man dessutom inte ”klar” med sitt missbruk sen några år skulle jag säga att man är körd i längden. Man behöver fokusera och inte trolla pengar när man rehabiliterar sig. Jagandet efter lösningar skapar tyvärr också situationer som knappast är gynnsamt för oss med problematik. Jag förstår dock din tanke, jag var inställd på precis samma sätt. Jag klarade det första gången (med lite ekonomisk hjälp). Andra gången var det inte ens nära (en andra gång betyder att jag inte var klar med mitt missbruk). Och då är min skuld inte ens hälften så stor.
Är du en mästare på förhandling, orkar lägga timmar om dagen på detta och är förberedd på år av disciplin så, kör. Annars ge upp kompis!
Oavsett önskar jag dig lycka till.