Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätningsbesked

Även om jag inte tror att du är det Lasseman, så kan du ibland uppfattas som lite väl känslokall :D.

Inte så lite heller... :(
Tror Lasseman är arbetsskadad & tror alla gäldenärer är mytomaner & kanske han heller ej har varit tillräckligt mycket ute i den krassa arbetsverkligheten.
På de flesta fastighetsbolag, så finns det två vägar att välja gällande bil - antingen ta tjänstebil/förmånsbil (vilket är dyrt) eller kör med egen bil för 36kr/mil i körersättning ELLER ta inte jobbet...

That’s it - NO MERCY !!!

Även om jag inte tror att du är det Lasseman, så kan du ibland uppfattas som lite väl känslokall :D.
Har också tänkt lite så! Men tyckt att det kanske är jag som är känslig och tar lätt åt mig då man är i en mycket sårbar situation!

Inte så lite heller... :(
Tror Lasseman är arbetsskadad & tror alla gäldenärer är mytomaner & kanske han heller ej har varit tillräckligt mycket ute i den krassa arbetsverkligheten.
På de flesta fastighetsbolag, så finns det två vägar att välja gällande bil - antingen ta tjänstebil/förmånsbil (vilket är dyrt) eller kör med egen bil för 36kr/mil i körersättning ELLER ta inte jobbet...

That’s it - NO MERCY !!!

36kr milen är ju en förmån i sig.

36kr milen är ju en förmån i sig.

Så kan man kanske se det, men vi är nog många i vår bransch som hade VÄGRAT köra med egen bil i tjänsten om man bara hade blivit ersatt med 18,50kr/mil. Det är mer än bensinen som kostar... inte minst slitage på bilen/däcken etc.

Sant men ändå är det en förmån :)

Beror mycket på vad man har för bil och antal mil man kör om det lönar sig att ha förmånsbil

Sant men ändå är det en förmån :)

Beror mycket på vad man har för bil och antal mil man kör om det lönar sig att ha förmånsbil

Det finns tydliga direktiv på mitt företag om det. Miljövänliga och enkom några få bilmärken får väljas... inga av de ”billigare” finns med på den listan...

Jag räknade på detta när jag började på företaget & det blev betydligt dyrare för mig att acceptera en tjänstebil. Valde istället att privatleasa en av de billigaste på marknaden. Positivt är att bilen betalar sig självt tack vare just den ”förmånliga” milersättningen... :)

Det finns tydliga direktiv på mitt företag om det. Miljövänliga och enkom några få bilmärken får väljas... inga av de ”billigare” finns med på den listan...

Jag räknade på detta när jag började på företaget & det blev betydligt dyrare för mig att acceptera en tjänstebil. Valde istället att privatleasa en av de billigaste på marknaden. Positivt är att bilen betalar sig självt tack vare just den ”förmånliga” milersättningen... :)

ISO certat företag antar jag?

Hjälpte ett bolag med det som var i byggbranschen, dom fokuserade bland annat mycket på utsläpp för att visa att man jobbade med miljömålen aktivt.

Inte storförbrukare av smileys bara. Jag svarar hur det är, jag har förstått det som att det är så man vill, men jag kan hitta på svar som verkar passa bättre så ingen blir ledsen och upprörd och måste ta fram hela superlativförrådet.
Svaret blir ju förvisso inte mycket värt, men det är klart, gladare kanske folk blir :) <- smiley

Inte storförbrukare av smileys bara. Jag svarar hur det är, jag har förstått det som att det är så man vill, men jag kan hitta på svar som verkar passa bättre så ingen blir ledsen och upprörd och måste ta fram hela superlativförrådet.
Svaret blir ju förvisso inte mycket värt, men det är klart, gladare kanske folk blir :) <- smiley

Ditt smiley förtjänar en like ;) haha

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp