Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tänkte bara uppdatera.. Nu har jag fått beslutet om utmätning, de kommer dra ca 5500 i månaden. Med start i nu i maj antar jag.
Det va betydligt mer än den utmätningen de gjorde sist, varför vet jag inte. Men hoppas att skulderna minskar lite iaf!

Ha en bra dag alla

Har du både skuldsanering och löneutmätning ?

Då är jag med. Kombinationen är tyvärr inte jätteovanlig

Då är jag med. Kombinationen är tyvärr inte jätteovanlig
Ajdå, det måste va tufft!
Jag skulle dock vilja veta varför beloppet skiljer så mycket mot förra gången, alltså innan mitt inledande. Mest av nyfikenhet. Tänkte jag skulle ringa på måndag å fråga :)

Det måste vara en väldigt arbetsam situation med både sanering o utmätning :( jag tycker det räcker som det är...

Ajdå, det måste va tufft!
Jag skulle dock vilja veta varför beloppet skiljer så mycket mot förra gången, alltså innan mitt inledande. Mest av nyfikenhet. Tänkte jag skulle ringa på måndag å fråga :)
Hur mycket tjänar du i månaden Caroline?

Nä fyy va tragiskt :( varför fick du avslag på saneringen?
Mina skulder va för nya, och det kan jag iof köpa. Va inte så påläst innan jag ansökte..
så min plan är nu att vänta en tid och sen söka igen. :)

Hur mycket tjänar du i månaden Caroline?
Jag tjänar 26000 + ob
Men det märkliga är att jag tjänade lika mycket när de gjorde utmätningen förra vändan, dvs innan jag fick inledande

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp