Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag beklagar innerligt, men får man fråga hur mycket Du hade i skulder... ? En relevant fråga för många av oss andra som sitter i liknande situation... :(
Ja det va trist, men min tanke är att söka igen längre fram och hoppas på bättre lycka då :)
Ca 700 000
Hoppas verkligen ni andra har bättre lycka! Håller tummarna för er.

Caroline, vad är din inkomst på?
Hoppas på bättre lycka längre fram :)!

Tack!!!♥️Jag lär nog få ha löneutmätning flera år innan jag kan söka sanering oxå..hade du oxå utmätning först?

Tack!!!♥️Jag lär nog få ha löneutmätning flera år innan jag kan söka sanering oxå..hade du oxå utmätning först?
Jag hade utmätning två månader innan jag sökte skuldsanering. Fem månader innan jag fick beslut om inledande.

Släppallt - Hur uppkom dina skulder?
Vad hade du i totalt skuldbelopp?

Caroline, vad är din inkomst på?
Hoppas på bättre lycka längre fram :)!
Min grundlön innan skatt är 26000, sen tillkommer lite ob.
Men det va kfm som rekommenderade att jag skulle söka sanering pga den utmätningen jag hade så skulle skulderna knappast sjunka överhuvudtaget..

Men hade du löneutmätning först? Eller sökte du sanering direkt?

Men hade du löneutmätning först? Eller sökte du sanering direkt?
Jag ”släppte” allt och fick efter en tid utmätning, men de hann bara dra en gång sen fick jag inledande. Kfm rådde mig till sanering vid ett samtal jag hade med dom efter jag redan sökt, dock innan mitt inledande.
Rörigt men hoppas du förstår

Tänkte bara uppdatera.. Nu har jag fått beslutet om utmätning, de kommer dra ca 5500 i månaden. Med start i nu i maj antar jag.
Det va betydligt mer än den utmätningen de gjorde sist, varför vet jag inte. Men hoppas att skulderna minskar lite iaf!

Ha en bra dag alla

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp