- Meddelanden
- 31 502
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Nej men redogörelse för inkomst
Den skickas sällan till arbetsgivare numer.
Nej men redogörelse för inkomst
Aaaa ok! Fast en, kanske korkad fråga, hur vet KF var jag jobbar? Via uppgifter från Skatteverket?
Hur sker samarbetet med arbetsgivaren då ?Den skickas sällan till arbetsgivare numer.
Jag fick. igår brevet Redogörelse för inkomster och utgifter. Ska ha svarat senast 200519. Jobbar i en kommun, riskerar jag att gå utmätning på lönen som betalas ut 27:e? Vad tror du?Den skickas sällan till arbetsgivare numer.
Jag fick. igår brevet Redogörelse för inkomster och utgifter. Ska ha svarat senast 200519. Jobbar i en kommun, riskerar jag att gå utmätning på lönen som betalas ut 27:e? Vad tror du?
Jag är på gång att få löneutmätning. Jobbar i en stor kommun. Hur är gången, går informationen ut från lönekontoret till min arbetsledning och vad brukar isåfall hända? För ganska många år sedan jobbade jag i ett stort företag och hade en kort period löneutmätning och fick då ett lite informellt samtal om detta min min närmaste chef. Drog en osannolik skröna och han valde sedan att inte prata mer om det.
Den årsavgiften som det kostar att målet ligger hos kronofogden, är det exakt 12 mån efter det blivit registrerat eller kör man typ 1 januari och framåt ?