Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Den skickas sällan till arbetsgivare numer.
Jag fick. igår brevet Redogörelse för inkomster och utgifter. Ska ha svarat senast 200519. Jobbar i en kommun, riskerar jag att gå utmätning på lönen som betalas ut 27:e? Vad tror du?

Jag fick. igår brevet Redogörelse för inkomster och utgifter. Ska ha svarat senast 200519. Jobbar i en kommun, riskerar jag att gå utmätning på lönen som betalas ut 27:e? Vad tror du?

Låter osannolikt att det hinner komma igång denna månaden även då jag har förstått att kommun/stat/landsting kör sina löner senare än vad många privata bolag gör...

Mitt företag kör lönerna den 10:e varje månad. Därefter sker inga förändring förrän nästkommande månad.

Jag är på gång att få löneutmätning. Jobbar i en stor kommun. Hur är gången, går informationen ut från lönekontoret till min arbetsledning och vad brukar isåfall hända? För ganska många år sedan jobbade jag i ett stort företag och hade en kort period löneutmätning och fick då ett lite informellt samtal om detta min min närmaste chef. Drog en osannolik skröna och han valde sedan att inte prata mer om det.

Jag är på gång att få löneutmätning. Jobbar i en stor kommun. Hur är gången, går informationen ut från lönekontoret till min arbetsledning och vad brukar isåfall hända? För ganska många år sedan jobbade jag i ett stort företag och hade en kort period löneutmätning och fick då ett lite informellt samtal om detta min min närmaste chef. Drog en osannolik skröna och han valde sedan att inte prata mer om det.

Går inte att säga med säkerhet, en bekant är chef i kommunal verksamhet, hen kan se om hen vill att det finns avdrag på lönen.

Jag jobbar på ett ganska så stort företag med runt 600 anställda. Och här kan chefen se alla lönerna för han ska godkänna dom med .

Den årsavgiften som det kostar att målet ligger hos kronofogden, är det exakt 12 mån efter det blivit registrerat eller kör man typ 1 januari och framåt ?

Den årsavgiften som det kostar att målet ligger hos kronofogden, är det exakt 12 mån efter det blivit registrerat eller kör man typ 1 januari och framåt ?

Exakt 12 mån. Kan vara värt att betala av småskulder innan nästa avgift läggs på

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp