Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det fattar jag! Min tanke var att marginalerna är lägre hos den gruppen än hos en löntagare. Långtidssjukskrivna har det inte fett precis. Men ja det är många grupper som skulle få det bättre på försörjningsstöd om elen sticker iväg för mkt
Värst måste väl vara att vara långtidssjukskriven med utmätning.

Så blir det, inte kronofogden som äger frågan ändå.
Hemskt om det måste bli så, känns så taktiskt planerat. Jag har alltid skött mig o så blir jag medberoende o hjärntvättad helt. Försöker lägga det bakom mig o gå vidare. Accepteta och gå vidare. Ta smällen och fortsätta göra rätt och orka ändå.

Hemskt om det måste bli så, känns så taktiskt planerat. Jag har alltid skött mig o så blir jag medberoende o hjärntvättad helt. Försöker lägga det bakom mig o gå vidare. Accepteta och gå vidare. Ta smällen och fortsätta göra rätt och orka ändå.
Taktiskt planerat av vem??

Vadå taktiskt planerat? Är det taktiskt att inte myndigheter får ändra på lagarna utan att det krävs beslut från riksdagen eller regeringen..? Kom igen..

Beror på hur mycket det är att göra, jag brukar nog göra dom uppgifterna inom några dagar, ibland ringa och fråga skuldsaneringen vad avslaget beror på
Ok! Jag har ju aldrig haft löneutmätning innan tänker man måste skicka in uppgifter osv?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp