Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fast i detta land blir du ju stämplad som kriminell å terrorist om du har typ 2000kr kontakt :p å måste redovisa vart du fått dom ifrån när du ska sätta in pengar. Typ. Helt sjukt

Jag har satt in pengar ganska många gånger och har då aldrig behövt redovisa något men jag förstår vad du menar.

Undra om man har råd att arbeta till hösten/ vintern om elen blir så dyr som folk befarar! Vid försörjningsstöd så verkar man få ersättning för elen. En aning vrickat om man med löneutmätning inte har råd till slut att arbeta pga elkostnader

I veckan kommer jag då beslut för skuldsanering jag har redan gått in i någon reserv plan ifall då jag verkligen vill undervika löneutmätning så långt det bara går! Dock misstänker jag att jag kommer få ha det några månader o. Jag inte får saneringen. Men hur lång tid tog det innan ni som fick avslag innan löneutmätning drog igång? Har några som är fastställda som jag direkt tänkte försöka dra tillbaka och göra avbetalningsplaner.

I veckan kommer jag då beslut för skuldsanering jag har redan gått in i någon reserv plan ifall då jag verkligen vill undervika löneutmätning så långt det bara går! Dock misstänker jag att jag kommer få ha det några månader o. Jag inte får saneringen. Men hur lång tid tog det innan ni som fick avslag innan löneutmätning drog igång? Har några som är fastställda som jag direkt tänkte försöka dra tillbaka och göra avbetalningsplaner.
Sitt lugnt i båten och ta det vart efter det kommer.

Man kan påbörja den handläggningen när avslaget fått laga kraft

Sitt lugnt i båten och ta det vart efter det kommer.
Ja! Vill bara lösa allt. Hoppas givetvis på saneringen samtidigt kanske jag kan klara avbetalningsplaner ändå om jag lyckas komma undan löneutmätningen. Kontroll behövs nissen inom mig!

Ok! Handlar de om veckor eller dagar ?

Beror på hur mycket det är att göra, jag brukar nog göra dom uppgifterna inom några dagar, ibland ringa och fråga skuldsaneringen vad avslaget beror på

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp