- Meddelanden
- 663
- Mottagna reaktioner
- 298
- Poäng
- 447
Det är ju egentligen inte särskilt krångligt alls.![]()
Fast i detta land blir du ju stämplad som kriminell å terrorist om du har typ 2000kr kontakt
Det är ju egentligen inte särskilt krångligt alls.![]()
Fast i detta land blir du ju stämplad som kriminell å terrorist om du har typ 2000kr kontaktå måste redovisa vart du fått dom ifrån när du ska sätta in pengar. Typ. Helt sjukt
Ungefär såMen @Lasseman hur går det till rent praktiskt vid en tillgångsundersökning? Kollar man upp om personen är kund i flera banker och Isf vad dom har på kontot?
Sitt lugnt i båten och ta det vart efter det kommer.I veckan kommer jag då beslut för skuldsanering jag har redan gått in i någon reserv plan ifall då jag verkligen vill undervika löneutmätning så långt det bara går! Dock misstänker jag att jag kommer få ha det några månader o. Jag inte får saneringen. Men hur lång tid tog det innan ni som fick avslag innan löneutmätning drog igång? Har några som är fastställda som jag direkt tänkte försöka dra tillbaka och göra avbetalningsplaner.
I veckan kommer jag då beslut för skuldsanering jag har redan gått in i någon reserv plan ifall då jag verkligen vill undervika löneutmätning så långt det bara går! Dock misstänker jag att jag kommer få ha det några månader o. Jag inte får saneringen. Men hur lång tid tog det innan ni som fick avslag innan löneutmätning drog igång? Har några som är fastställda som jag direkt tänkte försöka dra tillbaka och göra avbetalningsplaner.
Ok! Handlar de om veckor eller dagar ?Man kan påbörja den handläggningen när avslaget fått laga kraft
Ja! Vill bara lösa allt. Hoppas givetvis på saneringen samtidigt kanske jag kan klara avbetalningsplaner ändå om jag lyckas komma undan löneutmätningen. Kontroll behövs nissen inom mig!Sitt lugnt i båten och ta det vart efter det kommer.
Ok! Handlar de om veckor eller dagar ?