Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Lätt? Där går verkligen åsikterna isär. Vissa kan av någon anledning höja hela tiden medan vissa andra inte kunnat höja förren hela skulden är reglerad. Jag själv har gjort två inbetalningar plus extra amorteringar men inte fått höja en krona.
Ja, det är mycket märkligt detta :) visst syns inte Holms kredit på UC? Alltså själva lånet

Ja, det är mycket märkligt detta :) visst syns inte Holms kredit på UC?
Lätt? Där går verkligen åsikterna isär. Vissa kan av någon anledning höja hela tiden medan vissa andra inte kunnat höja förren hela skulden är reglerad. Jag själv har gjort två inbetalningar plus extra amorteringar men inte fått höja en krona.
Upplever det samma. Får höjningsknappen och mail om höjning faktiskt. Sen när jag söker höjning så får jag avslag utan motivation. Hade 30k från början och jobbat ner till 19k. Men ack….

Någon annan som fått 2 höjningar inom loppet av någon vecka? Känns ändå som att man behöver göra en inbetalning för att systemet ska kunna känna av och lita på ens kreditvärdighet?

Någon annan som fått 2 höjningar inom loppet av någon vecka? Känns ändå som att man behöver göra en inbetalning för att systemet ska kunna känna av och lita på ens kreditvärdighet?
Upplever samma som du, jag fick 5000kr i februari, efter 3 inbetalningar fick jag se i appen att jag kunde ansöka om höjning och fick den 27 maj utökat till 30.000kr.
Nu har det gått 14 dagar och jag har än inte blitt erbjuden mer som andra skriver, men fårse om det ändras nått efter inbetalning nu i Juni :)

Jag kunde inte låta bli, la precis en ansökan om en till ökning. Fick senaste ökningen den 1juni. Rätt tidigt för ytterligare en ökning, får se om dom erbjuder något!

Jag kunde inte låta bli, la precis en ansökan om en till ökning. Fick senaste ökningen den 1juni. Rätt tidigt för ytterligare en ökning, får se om dom erbjuder något!
Fick du upp i appen att du kan ansöka om utökning?

Fick du upp i appen att du kan ansöka om utökning?
Japp. Kvinnan ringde upp direkt. Dom kunde höja med 5.000:-. Men sa nej till erbjudandet. Ska avvakta lite mer. Dom kör efter någon slags Score system som bestämmer din höjning.

Man kanske kan betala in i förtid om man är ivrig? Det räknas väl som man skött inbetalning då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp