Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

har haft holm bank några månader 7000 kr ingen vidare bra aktör aldrig fort något erbjudande om höjning så mycket tjafs.

De var några månader sen tror jag.. ja hade inte heller super koll på det men såg de här på forumet. Så blev manisk att vilja höja min kredit. Haha! Men fick höjning efter 3 inbetalningar och har sett att fler fått utöka efter 1 inbetalning igen sen så de vore ju trevligt så man kan kvitta ännu mer inkasso skit.
Så är det! Härligt!

Det går att konstatera att åsikterna går isär om Holm. Vissa upplever problem, andra inte. Vissa får hyfsad ränta, andra sämre ränta. Jag är villig att kalla Holm en bra aktör den dagen kundtjänst är tydliga när de kommunicerar och den dagen saker och ting sker utan ständig kontakt med kundtjänst.

Har gått 8 dagar sen jag fick min andra höjning utbetald, idag kan jag ansöka ytterligare höjning. Men tänker faktiskt vänta till nya årsinkomst blir uppdaterad på creditsafe mm. Kanske större chans att få större höjning då? För nu går dom ju på samma upplysning som förra veckan

Har gått 8 dagar sen jag fick min andra höjning utbetald, idag kan jag ansöka ytterligare höjning. Men tänker faktiskt vänta till nya årsinkomst blir uppdaterad på creditsafe mm. Kanske större chans att få större höjning då? För nu går dom ju på samma upplysning som förra veckan
Sant. Sen tänker jag också ju fler inbetalningar i tid desto större höjning?

Sant. Sen tänker jag också ju fler inbetalningar i tid desto större höjning?
Känns som det. Vet inte riktigt va dom har för system, eftersom det är så lätt att få höjning hela tiden. Tänker vänta lite grann, kanske söka i juli. Jag hoppas ju få höja till högsta belopp.

Gött :) hur mycket är du uppe i kredit nu ?

Känns som det. Vet inte riktigt va dom har för system, eftersom det är så lätt att få höjning hela tiden. Tänker vänta lite grann, kanske söka i juli. Jag hoppas ju få höja till högsta belopp.
Lätt? Där går verkligen åsikterna isär. Vissa kan av någon anledning höja hela tiden medan vissa andra inte kunnat höja förren hela skulden är reglerad. Jag själv har gjort två inbetalningar plus extra amorteringar men inte fått höja en krona.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp