Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Och om man inte får ordning på Betalo - finns det andra sätt att få pengar till sitt konto? Skrill och Neteller inget alternativ för mig.

Skrill funkar men bara om du tar ut pengarna direkt till bankonto . Revolutkortet funkar . Å det bästa med det är att kortet har stöd för apple pay

Ah, jag skulle egentligen citera den där bilden när det bara stod och snurrade. Tänkte hur du fick ordning på det strulet, har försökt i flera timmar nu.
För mig fungerade det att använda min Sony xperia z5 som jag fortfarande hade kvar aktivt bankid på så prova en annan mobil om du har :)

"Ja vi har problem med kort från Holm Bank och vi håller på att undersöka om det är ett problem från vår eller Holm Banks sida, men i dagsläget går inte kortet att lägga till. Vi kommer uppdatera dig så fort vi har mer information."

Då får jag testa Revolut istället, verkar ju dock ännu krångligare för en sån som mig :S

Någon mer som fått mejl där de vill ha kopia på pass?
Jag fick ett mejl idag där det står "utifrån kundkännedom vill vi ha kopia på ditt pass).
Ska man skicka kopia eller vad händer?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp