Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Någon mer som fått mejl där de vill ha kopia på pass?
Jag fick ett mejl idag där det står "utifrån kundkännedom vill vi ha kopia på ditt pass).
Ska man skicka kopia eller vad händer?
Har du redan fått krediten tillgänglig ? För det behövde inte sambon !

Har du redan fått krediten tillgänglig ? För det behövde inte sambon !

Ja. Jag blev beviljad 30.000kr och har använt upp allt. Idag fick jag mejl att pga kundkännedom KYC så vill de ha kopia på pass.

Din sambo fick med samma mejl? Skickade sambon kopia på pass? Eller hur gjorde ni?

Ja. Jag blev beviljad 30.000kr och har använt upp allt. Idag fick jag mejl att pga kundkännedom KYC så vill de ha kopia på pass.

Din sambo fick med samma mejl? Skickade sambon kopia på pass? Eller hur gjorde ni?
Hej ! Det har hon inte fått , hon kollade precis med ! Det hade jag inte skickat , för bolaget är väl i Estland ? Hade aldrig vågat det :)

Hej ! Det har hon inte fått , hon kollade precis med ! Det hade jag inte skickat , för bolaget är väl i Estland ? Hade aldrig vågat det :)

Aha okej. Nä det känns ju lite märkligt. Att de begär det. Och varför?
Vad kan hända om man ej skickar detta?

Ingen annan som fått sådant mejl? Har de rätt o kräva kopia på pass?

Aha okej. Nä det känns ju lite märkligt. Att de begär det. Och varför?
Vad kan hända om man ej skickar detta?

Ingen annan som fått sådant mejl? Har de rätt o kräva kopia på pass?
Enda som kan hända är väl att dom kan säga upp krediten och man får betala ? Då hade jag bara betalat och sedan sluppit dom !

Ja, jag kommer nog med göra det.
Undra om någon mer fått? Och varför de begär detta efter man blivit beviljad. Samt efter så kort tid.

Jag fick exakt samma mail idag och jag kommer inte att skicka ett skit till dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp