Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Hej allihopa.
Undrar om det är bara jag som kan inte lägga kort på Betalo? Läste att någon hade samma problem. Hur löser man det?

Står att mitt kort utgått bara men inget om någon ny offert. Tur att man tog ut genom betalo innan tiden gick ur. Förstår inte riktigt varför de ger ett kreditkort som ska funka överallt men som går ut efter så kort tid xD

Står att mitt kort utgått bara men inget om någon ny offert. Tur att man tog ut genom betalo innan tiden gick ur. Förstår inte riktigt varför de ger ett kreditkort som ska funka överallt men som går ut efter så kort tid xD

Ja, lite märkligt är det. Får se om appen uppdateras ytterligare - man kanske får en ny offert efter att viss återbetalning skett? Bara en gissning...

Känns som Holm bank kommer undra vad fan som hände om några månader.

Ja, lite märkligt är det. Får se om appen uppdateras ytterligare - man kanske får en ny offert efter att viss återbetalning skett? Bara en gissning...

Jo jag såg nu, det stod tydligen också det där med ny offert. Hade bara inte sett det när jag skrev inlägget. Det står en liten text under att efter en viss tid och när man gjort några återbetalningar så kan man erbjudas ny kredit som jag förstått det

Tar jättegärna en snabbguidning... Förstår helt enkelt inte =)

Har blivit beviljad 30.000 kr av Holm. Nu vill jag få pengarna till mitt swedbankkonto. Har laddat ner Betalo som jag aldrig använt tidigare. Då ska man alltså lägga till ett kort..? Är det Holm-kortet? Eller är det mitt Swedbank-kort?

Tar jättegärna en snabbguidning... Förstår helt enkelt inte =)

Har blivit beviljad 30.000 kr av Holm. Nu vill jag få pengarna till mitt swedbankkonto. Har laddat ner Betalo som jag aldrig använt tidigare. Då ska man alltså lägga till ett kort..? Är det Holm-kortet? Eller är det mitt Swedbank-kort?

Lägg in ditt Holm-kort i Betalo-appen och sen gör du en "Domestic Bank Transfer" där du sen får ange ditt kontonummer till Swedbank.

Lägg in ditt Holm-kort i Betalo-appen och sen gör du en "Domestic Bank Transfer" där du sen får ange ditt kontonummer till Swedbank.
Tack! Lyckas dock inte lägga till kortet, det "bara snurrar" som det verkar ha varit för fler. Hur löste folk det..?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp